Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Ulítlá móda pro děti i dospělé, Playboy a Hello Kitty slaví narozeniny

Design

  7:00aktualizováno  12:17
Kočička i králíček se staly světovými legendami. Mají snadno rozpoznatelné logo. Zatímco králíček byl svého času symbolem erotiky a provokace, po infantilní kočičce šílí zejména něžné pohlaví bez rozdílu věku. Řeč je o značkách Hello Kitty a Playboy. Obě totiž letos slaví významná jubilea.

Limitovaná kolekce produktů Hello Kitty x Playboy pro pařížský obchod Colette. foto: Colette

Téměř kýčovitá ikona Hello Kitty, po které šílí zejména japonská omladina, slaví letos čtyřicáté jubileum. Ušatý králík z Playboye je letos dokonce o dvacet let starší než jeho růžová kolegyně. Významných výročí si všimli designoví návrháři. Značky proto symbolicky spojily své síly a připravily limitovanou edici výrobků.

Limitovaná kolekce produktů Hello Kitty x Playboy pro pařížský obchod Colette.

Jedná se o zapalovače, lízátka, hrnky, ponožky, kryty na mobil či pánský motýlek a další. Limitovaná edice těchto produktů je k dostání jak jinak než v jednom z nejvyhlášenějších designových obchodů v Evropě, v proslulém pařížském Colette.

Obě značky se v jednoduché grafice vtipně doplňují. Ušatý králík má v rámci spolupráce nejčastěji doplněk v podobě barevné mašle. Kočička má pak naoplátku na hlavě čelenku v podobě černých ušisek. Ikonické logo spojených značek se dostalo i na fotoaparát Leica.

Zobrazit celou fotogalerii

Prohlédněte si pohodlně všechny fotografie

Autor:

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč