Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Značka TON získala letos již druhou cenu Red Dot. Tentokrát bodoval box Collection

Design

  6:33
Collection box obsahuje vzorník barevného dokončení na nabízených variantách dřeva, kompletní nabídku látek, hlavní produktový katalog a katalog referencí.

Collection box obsahuje vzorník barevného dokončení na nabízených variantách dřeva, kompletní nabídku látek, hlavní produktový katalog a katalog referencí. foto: TON

„Obchodník je může případně doplnit ještě ceníkem a během příštího roku katalogem Novelties, kterým představujeme novinky vznikající v mezidobí platnosti hlavního katalogu. Připravenou máme i speciální komplimentku a polep krabice, ve které se boxy rozesílají,“ vysvětluje Jan Juza, marketingový ředitel značky TON.

O grafickou podobu a koncepci se postaralo pražské studio Marvil, konkrétně...
Interiérové produktové snímky pořídil Martin Chum v původních prostorách...

„Ocenění je vždy potvrzením, že naše práce směřuje správným směrem. Jsme rádi, že se to týká nejen produktového portfolia, ale také komunikační strategie. Připravit totiž z České republiky materiály, se kterými pracují lidé z různých cílových skupin ve více jak šedesáti zemích světa má vysoké nároky na čas i přípravu,“ uvedl Juza. 

TON

Výrobky značky TON putují  do více než 60 zemí světa. Realizujeme zakázky od jednoho kusu židle pro interiér rodinného domu, až po stovky kusů do hotelů, restaurací, kaváren, jídelen, kostelů či domů pro seniory. Jsme nositeli ocenění Good Design, Red Dot Design Award, Interior Innovation Award, German Design Award, Nábytek roku a Czech Grand Design.

O grafickou podobu a koncepci se postaralo pražské studio Marvil, konkrétně Pavel Zelenka, Jiří Karásek a Tereza Pavelková. Koncept navazuje na dvě předchozí vydání. „Čtenáři má nejen srozumitelně představit produktové portfolio a nabídku materiálů, ale také umožnit poznat značku, její filozofii a hodnoty. Je to vlastně kniha, která odkrývá naše DNA,“ vysvětlil Juza. 

Tentokrát si k tomu TON prostřednictvím ústředních fotografií přizval fotografa Dušana Tománka. Ten zachytil atmosféru výrobního procesu i okolního kraje v duchu steampunku, který stejně jako TONem využívaná technologie ručního ohýbání dřeva pracuje s motivem páry.

Interiérové produktové snímky pořídil Martin Chum v původních prostorách závodu, vystavěného v roce 1861. „S motivem továrny, jejího okolí a výrobního procesu pracujeme rádi. Je to něco, čím se ne všechny firmy v dnešní době mohou pochlubit. Výzvou pro nás je, nacházet v ní nová témata a styl zpracování, abychom se nevykrádali a naše zákazníky nezačali nudit. Zdá se, že se nám to zatím stále daří,“ podotkl s úsměvem Juza.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!