Pondělí 20. ledna 2020svátek má Ilona 2 °C oblačno Předplatné LN
Lidovky.cz > Relax > Design

Značka TON získala letos již druhou cenu Red Dot. Tentokrát bodoval box Collection

Collection box obsahuje vzorník barevného dokončení na nabízených variantách... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Collection box obsahuje vzorník barevného dokončení na nabízených variantách... | foto: TON

Collection box obsahuje vzorník barevného dokončení na nabízených variantách dřeva, kompletní nabídku látek, hlavní produktový katalog a katalog referencí.

„Obchodník je může případně doplnit ještě ceníkem a během příštího roku katalogem Novelties, kterým představujeme novinky vznikající v mezidobí platnosti hlavního katalogu. Připravenou máme i speciální komplimentku a polep krabice, ve které se boxy rozesílají,“ vysvětluje Jan Juza, marketingový ředitel značky TON.

O grafickou podobu a koncepci se postaralo pražské studio Marvil, konkrétně...
Interiérové produktové snímky pořídil Martin Chum v původních prostorách...

„Ocenění je vždy potvrzením, že naše práce směřuje správným směrem. Jsme rádi, že se to týká nejen produktového portfolia, ale také komunikační strategie. Připravit totiž z České republiky materiály, se kterými pracují lidé z různých cílových skupin ve více jak šedesáti zemích světa má vysoké nároky na čas i přípravu,“ uvedl Juza. 

TON

Výrobky značky TON putují  do více než 60 zemí světa. Realizujeme zakázky od jednoho kusu židle pro interiér rodinného domu, až po stovky kusů do hotelů, restaurací, kaváren, jídelen, kostelů či domů pro seniory. Jsme nositeli ocenění Good Design, Red Dot Design Award, Interior Innovation Award, German Design Award, Nábytek roku a Czech Grand Design.

O grafickou podobu a koncepci se postaralo pražské studio Marvil, konkrétně Pavel Zelenka, Jiří Karásek a Tereza Pavelková. Koncept navazuje na dvě předchozí vydání. „Čtenáři má nejen srozumitelně představit produktové portfolio a nabídku materiálů, ale také umožnit poznat značku, její filozofii a hodnoty. Je to vlastně kniha, která odkrývá naše DNA,“ vysvětlil Juza. 

Tentokrát si k tomu TON prostřednictvím ústředních fotografií přizval fotografa Dušana Tománka. Ten zachytil atmosféru výrobního procesu i okolního kraje v duchu steampunku, který stejně jako TONem využívaná technologie ručního ohýbání dřeva pracuje s motivem páry.

Interiérové produktové snímky pořídil Martin Chum v původních prostorách závodu, vystavěného v roce 1861. „S motivem továrny, jejího okolí a výrobního procesu pracujeme rádi. Je to něco, čím se ne všechny firmy v dnešní době mohou pochlubit. Výzvou pro nás je, nacházet v ní nová témata a styl zpracování, abychom se nevykrádali a naše zákazníky nezačali nudit. Zdá se, že se nám to zatím stále daří,“ podotkl s úsměvem Juza.

Premium

Tři roky od věznění v garáži. Daniel dnes pracuje a stará se o miminko

Daniel Příhoda, jehož v roce 2016 věznil s jeho tehdejší přítelkyní Zdeněk... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Daniela před několika lety unesl vyšinutý Zdeněk Hryščenko. I s jeho kamarádkou Janou. Věznil je několik dní ve...

Premium

Vím, že to zní šíleně. Vítěz StarDance popsal, jak se naučil žít s bolestí

Dominik Vodička a Veronika Khek Kubařová - vítězové 10. ročníku taneční soutěže... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Držitel letošní prestižní Ceny Thálie, tanečník Dominik Vodička, má letos neuvěřitelně nabitý program. Vedle zkoušení a...

Premium

Neustále se mě ptají na honorář, říká „holčička“ z reklamy s prasátkem

Sandra Flemrová (Plzeň, 2. prosince 2019) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Tak nám ta malá holčička z prasátkové reklamy na kofolu trochu povyrostla. Už jí je dvacet, jmenuje se Sandra Flemrová...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!