Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Co nám vadí na obsluze? Neznalost nabídky

Co vadí návštěvníkům restaurací na obsluze nejvíc hned po nepřívětivosti? Je to jednoduché: neinformovanost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

G. Group

29. 4. 2011 11:49
Jsou horší věci.

Číšník (-ice) začne sklízet (debarasovat), když ještě někdo u stolu stále jí, podává talíře přes hosta, nebo dokonce v Olomouci na náměstí mne servírka požádala, ať jí ty "špinavé talíře podám". Hrůza a hnus v českých restauracích. Nejslabší článek je obsluha. To ani v USA nevidíte a to je co říct.

0 0
možnosti

A. Machacek

27. 3. 2011 16:55
Kdo nedava spropitne at neji

Francousky cisnik ma svoji praci rad protoze jej za ni hoste odmeni

0 0
možnosti

L. Žárská

27. 3. 2011 12:10
Ano, ano, ano!

Naprosto souhlasím s autorem. Pročítajíč článek se mi právě vybavila nedávná návštěva nového Čestru. Tamní číšníci jsou skuteční profíci a mně jejich obsluha ohromně bavila, byli pozorní, usměvaví a o meníčku věděli snad úplně vše.  Děkovali za přijetí objednávky, což se mi v českých krajích už hodně dlouho nestalo. Taky jsem je náležitě odměnili.

0 0
možnosti

J. Hladik

27. 3. 2011 10:01
Neznalost profese číšník.

Stále větší okrádání hostů.

0 0
možnosti