Diskuze
Hody ve splněném snu kuchařského mistra
Děkujeme za pochopení.
F. Kusák
Tak ještě jednou,
já moc na cizí názory nedám a tak, uplynulou sobotu jsem se s manželkou vydal na osobní prohlídku. Přišli jsme do poloprázdné restaurace a zasedli. Po cca patnácti minutách přišel číšník a aniž by nás nějak pozdravil, zeptal se, zda patříme k nějaké partě sedící v rohu místnosti. Ne, nepatřili jsme a tak jsme byli docela surově vypoklonkováni, neboť je prý restaurace totálně rezervována, a to přesto, že na portálu bylo "Vítáme Vás" (nebo tak nějak) a o nějaké rezervaci ani slovo. Čísník se ani nezeptal, jestli chceme třeba jen pivo a polévku . Slovo promiňte nebo nezlobte se v jeho slovníku asi chybělo. Takže hluboké zklamání. A tak jsem získal dojem, že se jedná asi o nějaký soukromý klub pana Fryče pro vyvolené štamgasty. A jinak, s tím hodnocením kvality bych byl opatrný, uvidíme za dva roky. Konkurenční restaurace "Švejk" měla také ambice a jak to dopadlo. A jen tak mimochodem, uvařit chutné jídlo za přijatelné ceny, by spíše mělo být zcela normální a ne nějaký dar zákazníkovi. Protože jinak nevím, proč chodit do restaurace. Tak nějak jsem to viděl v mnoha restauracích po celém světě. Zejména bych panu Fričovi doporučil stáž v některém arabském
podniku. Tam je opravdu zákazník pán a nikoliv trouba, který musí jen utrácet peníze.