Diskuse k článku: KUNC: Servis v restauraci. Mají o něj zákazníci vůbec ještě zájem?

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 4
  • Poslední: 17.4.2018 23:08
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Stejskal 17.4.2018 23:01

Ale ty parametry v restauracích nastavují přeci restauratéři. I to, že číšníka dělá dneska každý moula. Dřív to byl učební obor, který nebyl z nejlehčích. Pokud majitel restaurace nebude schopen přinést vyšší niveau i zaměstnanecké, budou to dělat Ukrajinky a budete rádi, že odejdete s kompletní garderobou. Pláčete na špatném hrobě, chybu hledejte u sebe. Je to samozřejmě o penězích.

C. Sangrail 11.4.2018 12:06

Já ale toužím po elegantním servisu, a to nejsem ani příliš starý (kategorie 30-40). Nelíbí se mi, že se z bílých ubrusů a látkových ubrousků, které byly dřív samozřejmostí i v restauracích střední třídy, stály příznaky luxusu. V Itálii se mi líbí, že číšníci mnohde nosí smoking, zatímco u nás mají zástěru a v případě "fine dining" možná košili s kravatou. Samozřejmě nepotřebuji, aby mi číšník prostíral ubrousek do klína (to je myslím dost afektované) a prstem rejdil po talíři během 5minutové přednášky o kreaci mistra šéfkuchaře, to je přehnané. Ale nemusíme snižovat své standardy na kantýnské minimum, ne?

J. Nový 11.4.2018 6:33

Já jsem gastronomický barbar a proto si během dne dojdu do restaurace pro jídlo s ešusy a ty pak jím a zároveň si při tom čtu zprávy na internetu. U toho mám klid a to mně naprosto vyhovuje. :-)

J. Dresler 17.4.2018 23:08

Navíc při čtení PL je zcela lhostejné, co jíte. žaludek se zvedne vždy stejně.

Najdete na Lidovky.cz