Video ukazuje značku jako velmi kreativní a ničím neomezenou. „Říkají, že krása je taková, jak ji vidí ostatní. My v Haus Laboratories říkáme, že krása je to, jak vidíte sami sebe,“ popisuje Gaga ve videu. V něm dostaly prostor různé typy líčení od jemného přes silné barevně třpytivé.
Haus Laboratories chce dle svých slov šířit laskavost, odvahu a kreativitu, popsal server CNN. „Když jsme to natáčeli, opravdu jsem chtěla vidět ten pocit sebeobjevení, sebepřijetí a milování sebe sama způsobem, který může být zcela nekonvenční,“ vysvětlila Lady Gaga v rozhovoru pro Business of Fashion.
Gaga popsala svůj vztah k make-upu na svém instagramovém účtu. „Když jsem byla mladá, nepřipadala jsem si krásná. Bojovala jsem s tím, jak v sobě najít smysl pro vnitřní i vnější krásu, pak jsem objevila sílu make-upu,“ napsala herečka s tím, že až make-up z ní udělal Lady Gagu. „Někdy krása nepřichází přirozeně. Ale jsem opravdu vděčná, že make-up podpořil mou odvahu, kterou jsem netušila, že v sobě mám,“ přiznala.
Líčidla budou díky Amazonu dostupná všem na planetě, neboť se nemusí řešit, v jakých zemích bude mít značka své obchody. Podle Gagy to byl také hlavní důvod, proč se se svými investory rozhodla navázat spolupráci právě s Amazonem. Produkty budou v předprodeji již od 15. července.