Beckham má podle smlouvy dohlížet na návrhy módní kolekce, pomůže s jejím uvedením na trh a bude se aktivně podílet na propagaci i novém designu obchodů Kent & Curwen. Britská značka konzervativního oblečení plánuje v příštích třech až pěti letech otevřít po celém světě 20 obchodů a zmodernizovat své obchody v Číně, uvedl na svých internetových stránkách list South China Morning Post.
Mladší zákazníci
Firma chce díky smlouvě s Beckhamem zřejmě přilákat mladší klientelu. V současnosti jsou totiž jejími zákazníky hlavně muži ve věku nad 45 let. První Beckhamova kolekce se má objevit v obchodech příští rok na podzim a zaměřena má být hlavně na mladší klientelu, zvláště na muže ve věku kolem 30 let.
Generální ředitel společnosti Trinity Richard Cohen uvedl, že spolupráce s Beckhamem bude opravdovým partnerstvím a Beckham nebude jen placeným ambasadorem nebo tváří značky. Ambasadorem značky byl dosud hongkongský herec a zpěvák Aaron Kwok a hvězdou reklamní kampaně bývalý britský fotbalista Michael Owen.
Značka Kent & Curwen byla založena v roce 1926. Mezi její klienty patřili Laurence Olivier, Michael Caine či Mick Jagger. Čína je pro firmu velkým trhem a Cohen doufá, že díky partnerství s Beckhamem se firmě podaří posílit i v Severní Americe, na Blízkém východě a v severovýchodní Asii. Trinity vlastní několik významných oděvních značek, včetně Gieves & Hawkes a Cerruti 1881.