Slova Earla Woodse, který zemřel v roce 2006 a který měl také pověst sukničkáře, se přitom jakoby vztahují k nedávné aféře jeho syna. "Chci zjistit, co sis myslel. Chci zjistit, jak se cítíš. A jestli ses z toho poučil," říká Woodsův otec na archivní nahrávce. Kamera přitom ve statickém černobílém záběru zabírá golfistův vážný obličej.
Odbornice na reklamu Barbara Lippertová v televizní stanici CBS označila spot za intenzivní, strašidelný a cynický. "Pohled na něj tak trochu nahání hrůzu. Nevíte, kde vlastně je, jestli na jiném světě nebo jinde," uvedla.
Společnost Nike ale podle ní může být spokojená, protože se o reklamě bude hodně mluvit. Špatně ale podle ní z reklamy nevychází ani golfista."Myslím, že pro Tigera je to zcela skvělé. (Reklama) jej rehabilituje, aniž by musel říct jediné slovo," řekla.
Ohlasy diváků na reklamu, která se ve Spojených státech vysílala před Woodsovým návratem do světa profesionálního golfu, ale již tak jednoznačné nejsou. "Nemám pocit, že by dávala smysl," řekl stanici Fox News například Andy Luttner z New Yorku. "Nedá se zrovna říct, že by mě přinutila vyrazit do obchodu a koupit si tenisky," uvedl další Newyorčan Brad Breckerstron. Reklamu přesto označil za zajímavý marketing.
Woods se po nedávném odhalení svých několika nevěr stáhl z golfových turnajů a podrobil se léčbě závislosti na sexu na odvykací klinice. Dnes se poprvé od aféry účastní turnaje Masters v americké Augustě.