Diskuze
Dvě tváře Primarku. Je jako hřiště, omámení zákazníci si své zboží musí vybojovat
Děkujeme za pochopení.
M60a14r41e14k 14K11o24c14o98u60r
Synergicky by mohli k těm fuseklím za pětku dávat ještě knihu, ne?
P54e82t13r 19Š98r11a58i87e77r
Karolínka zapomněla "článek" označit jako Reklamní sdělení...
I26v79a95n87a 61P18r28o41v76a89z97n47í43k82o75v43á
"Primark je geniální marketér. Do reklamy prakticky neinvestuje" - a proto je tu už kolikátý článek...
L47a23d10i22s20l10a36v 75N65o84v76á25k
Vyvolat při otevření prodejny velký humbuk je stará známá marketingová metoda, jak si bezplatně zajistit reklamu v médiích. Frontoví bojovníci čekající na otevření, bitka o zboží v prodejně, novináři píšící o detailech prodeje... Když v Brně otevírali první Kaufland (bylo to někdy koncem roku (???)), cena mandarinek byla kolem sedmi Kč za kilo. Jezdili tam nakupovat i obchodníci, brali zboží po bedýnkách a při vážení nikomu nevadilo, že váha jim zváží i lehkou dřevěnou bedýnku. No nekupte to za ty ceny! Dnes už se do Kauflandu ani nevyplatí jezdit, možná jen pro vybrané akční zboží do zásoby s dlouhou trvanlivostí...
Obchodníci (obecně) jsou školení podfukáři a dobře ví, co mají lidem podstrčit, aby se chytli na háček.
P11e43t90r 36Š74r34a49i47e80r
Ale vyplatí, ovšem... Smutné je, že když srovnám obchody téže firmy Kaufland Praha-Jarov vs Kaufland Zittau Äußere Weberstr., jedná se v podstatě o dva zcela odlišné světy. Jak zbožím, tak přístupem zaměstnanců.
A nemám na mysli onu "dvojí kvalitu" profláklých značek, protože mým odhadem se liší sortiment tak z 90%...
H58a58n40a 86D93o65s78t25á45l85o85v17á
"Krásná květovaná sukně"? V Primarku? Paní to asi píše od stolu a v Primarku nikdy nebyla...