Diskuse k článku: ‚Efekt Meghan‘. Jak britská vévodkyně nastoluje módní hity a propaguje neznámé značky

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 3
  • Poslední: 4.1.2019 14:20
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Nový 4.1.2019 14:20

Jak si ten kluk mohl vybrat takovou vyžilou?

K. Čtvrtý 4.1.2019 10:03

Krasna ukazka hlouposti lidi. Az tyhle celebrity prikazo, aby obce skocily z oken, ovce skoci a jeste podekuji.

J. Jonák 4.1.2019 11:05

Alespoň, že ty propagované firmy nejsou čínské a přispívají na dobročinné akce. A ne jako ty nadnárodní kolosy co sponzorují korupční a provařené organizace jako jsou FIFA, UEFA, OSN, UNESCO, MOV apod.

Najdete na Lidovky.cz