10. května 2012 20:25 Lidovky.cz > Relax > Móda

Firma nabízí místo figurín do výloh živé modelky

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Nahradí figuríny ve výlohách živé modelky a živí modelové? | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Nahradí figuríny ve výlohách živé modelky a živí modelové? | foto: České modelky s.r.o.

PRAHA Plastové figuríny ve výlohách některých obchodů by již brzy mohly aspoň na chvíli vystřídat živé modelky. Využívání lidí při propagaci oděvů a módních doplňků ve výlohách se na tuzemském trhu snaží prosadit modelingová a reklamní společnost České modelky, jejíž zástupci představili netradiční projekt v Praze.

"Ve světě je využití živých lidí ve výlohách na vzestupu a jsme přesvědčeni, že tento trend se bude rychle rozvíjet i v České republice," řekl novinářům generální ředitel společnosti České modelky Radek Ahne.

ČTĚTE TAKÉ:

Agentura České modelky registruje více než 14.900 dívek a její vedení míní, že živý člověk ve výloze obchodu přiláká mnohem víc pozornosti než plastová figurína. Živé modelky mohou ve výloze stát nehybně a kolemjdoucí znenadání překvapit pohybem či gesty, pomocí kterých jim představí oblečení a část z nich přimějí k nákupu. "Moderní plastové figuríny sice vypadají jako živé, ale život tam prostě chybí," podotkl Ahne.

Výhoda živých modelek? Zvládnou se samy převléci

Zatímco u plastových figurín postavených ve výlohách obchodů se prezentované oblečení mění jednou za několik týdnů či měsíců, živé modelky za jeden den zvládnou ve dvouhodinových cyklech vystřídat pět až šest druhů oděvů. "Náš koncept je vhodný zejména pro obchodní centra a obchody fungující v centrech velkých měst," řekl Ahne.

Modelky a modelové si roli figurín poprvé vyzkoušeli v pražské prodejně Benetton a vedení společnosti České modelky doufá, že se tento netradiční koncept v Česku ujme a agentura zaplní pomyslnou mezeru na tuzemském trhu.

"Je to další možnost, jak mohou obchodníci zvýšit obrat," tvrdí Ahne, podle kterého s využíváním živých lidí při propagaci zboží ve výlohách mají zkušenost například obchodníci v Itálii, Německu či Polsku. "Zatím se ale jednalo spíš o nahodilé promoční akce," podotkl Ahne.

Lidovky.cz, ČTK
  • 0Diskuse




Feel Eco – Přírodní produkty nejvyšší kvality pro péči o tělo i domácnost
Feel Eco – Přírodní produkty nejvyšší kvality pro péči o tělo i domácnost

Děti jsou to nejdůležitější, co v životě máme. Pro mnohé z nás se staly motivací pro odpovědnější jednání. Jak napsal autor Malého prince, Antoine de Saint-Exupéry „Zemi nedědíme po předcích, ale vypůjčujeme si ji od našich dětí.“ Nadčasový citát krásně vystihuje základní principy, kterými se řídí břeclavská značka Feel Eco.