Značka Dior uvedla na molech krátké hedvábné róby, zatímco Jean Paul Gaultier oprášil špičaté podprsenky zpěvačky Madonny. Stella McCartneyová neváhala vsunout jemná body pod pohodlné kalhoty a jako mnozí jiní poodhalil Louis Vuitton podprsenky.
Mnozí tvůrci opět podlehli kůži jako jednomu z nejpůsobivějších módních materiálů. Hermes představil plisované sukně a kraťasy, Céline ji použil na trička a róby, Chloé u svých kalhot s laclem a Valentino tento materiál vpasoval jako doplněk takřka do všech druhů svršků.
Venkovskou tématiku přinesli na přehlídky velcí konkurenti Chanel a Yves Saint Laurent (YSL). Známý designér Karl Lagerfeld zahrál na ekologickou strunu a dočasně do svého hájemství vpustil dřeváky. YSL bukolické výjevy podtrhl bohatě řasenými bílými róbami s výšivkami lesního ovoce, značka Miu Miu podlehla zvířecím motivům, přičemž Kenzo a Rochas zamířily do exotiky.
Podle agenta známého nákupního střediska pro módu v Paříži Galeries Lafayette Cyrila Rahona ukázaly kolekce použitým průsvitným materiálem a zabarvení spodního prádla něco intimnějšího a ženštějšího než dříve. Větší důraz na ženství vycítil i Kenneth Downing, šéf módního oddělení amerického velkého obchodního domu Neiman Marcus.