130 let
Volba sládků se prý osvědčila. Lidé se do restauraci vrací, hospodští mají vyšší tržby.

Volba sládků se prý osvědčila. Lidé se do restauraci vrací, hospodští mají vyšší tržby. | foto: Shutterstock

Volba sládků? Největší úspěch zaznamenal temně hořký Radegast

Pivo
  •   5:01
Plzeňský Prazdroj zareagoval na rozkvět minipivovarů po svém. Od letošního dubna nabízí v 600 restauracích po celé republice každý měsíc jiný speciál. Projekt Volba sládků bude pokračovat i příští rok.

Peprně hořký Radegast, který kromě vyšší dávky chmele ozvláštňuje i pepř, je letos sedmým pivem, které mohli ochutnat pijáci v rámci akce Volba sládků. A reakce jsou prý pozitivní. „O všechna vybraná piva na čepu byl doposud mimořádný zájem,“ popisuje Petr Kofroň, vrchní sládek, jehož tým připravuje speciály pro Volbu sládků.

Letos se tak do hospod dostal například i Velkopopovický kvasničák, nefiltrovaný plzeňský ležák či Gambrinus první chmel. „Největšího úspěchu dosáhl prozatím Temně hořký ležák od Radegastu,“ sumarizuje Kofroň.

Volba sládků probíhá v 600 restauracích a klubech, které mají na čepu piva Plzeňského Prazdroje. Projekt bude pokračovat až do příštího léta. Podle průzkumu, který si nechala firma zpracovat, prý třetina zapojených hospod díky programu zaznamenala vyšší tržby a výraznější návštěvnost.

Autor: ost