Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Smlouvy a mobilní operátoři

Koncem března vyzval ředitel Vodafonu Grahame Mahler konkurenci, aby zrušila víceleté závazky. Jde o pouhou provokaci a snahu zviditelnit se, nebo je Vodafone opravdu jediným operátorem v České republice, u něhož zákazníci nemusí podepisovat několikaleté smlouvy?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nobody

13. 4. 2008 16:08
omg...

ten clanek ma jaky informativni charakter?

0 0
možnosti

roninW

7. 4. 2008 14:30
oskar

Je třeba připomenout, kjak operátoři kromě OSKARA inkasovali navíc ještě prachy za SIMku klidně i 3000 a to v době, kdy OSKAR dával "zadara" Časem přinutil i ostatní ale trvalo to. Nyní je to stejné, tlačí na konkurenci a je to dobře, primární účel je sice vydělat, ale ne naúkor nás, ale na úkor konkurence. Jejich služby včetně samoobsluhy jsou už léta  (u mě) bezchybné. A to jsem měl i Eurotel (o2) a Peagas (TM). Štve mě jenom ten název Vodafon, ale to přežiju.

0 0
možnosti

Mirek

7. 4. 2008 11:54
Nejdražší a nejhorší poskytovatel je T-Mobil,

po něm následuje O2 a pak je U:fo. Všichni tři tito operátoři vydělávají na tom, že když chcete smlouvu, je v podstatě nezrušitelná, protože zaplatíte i za něco, co nevyužíváte a využívat nebudete. Jsou to ve své podstatě lichvářské firmy, které vydělávají na tom, že neustále mění všeobecné podmínky, které ale zákazníkům nezasílají, ačkoliv jinak zasílejaí kdejakoou blbost vytištěnou na křídovém papíře, což ovšem ve své podstatě zaplatí opět a jenom zákazník, i když pro tyhle firmy je to odčitatelné položka, protože pro tyhle firmy jsou to výdaje. Odkazy na to, ževšeobecné podmínky jsou přístupné na webu je klamavý, protože nikdy tam nenajdete všeobecné podmínky, které platily v době, kdy jste smlouvu uzavřely, ale jsou zveřejněny pouze ty, které jsou platné v současné době. A protože každý zákazník uzavírá smlouvu v jiném dni a v jiném roce, pak by mělo platit, že pro každého zákazníka budou zveřejněny ty podmínky, které platily v době uzavření jeho smlouvy a žádné další, které si v průběhu trvání smlouvy vymyslí manageri T-Mobilu. Prostě jsou operátoři sviňky.

0 0
možnosti

Goob

7. 4. 2008 16:38
Re: Nejdražší a nejhorší poskytovatel je T-Mobil,

Pokud něco nevím, tak mlčím a nemelu hlouposti. Všeobecné podmínky mění všichni operátoři a všichni na to upozorní, ovšem ani Tvůj slavný Vodafone je neposílá dopisem. V případě, že by se Ti v průběhu smlouvy změnily podmínky, a třeba se zdražily SMS zprávy o jeden haléř, máš nárok na odstoupení od smlouvy. A pokud se nemýlím, když podepíšu smlouvu, tak k ní dostanu i Všeobecné podmínky.

Takže si prosím nafackuj a až budeš příště o něčem psát, tak si zjisti, jak se věci mají.

Mj. i u Vodafonu se lidé upisují. Pokud je člověk firma a chce nějaké lepší podmínky, musí se upsat. To jen na okraj ;-)

0 0
možnosti