Diskuze
Větám rozumí už dvouleté dítě, vysvětluje psycholog Filip Smolík
Čerstvý laureát Prémie Otto Wichterleho zkoumá, kdy děti začínají chápat vztahy mezi slovy. Nejdůežitější pro vývoj slovní zásoby jsou podle Filipa Smolíka první tři roky života.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
P. Fiala
20. 6. 2010 9:30
Televize - věty - myšlení
Být rodičem nemám v bytě televizi (ochrana myšlení dítete).
Téma vhodné k zařazení do školních osnov na nejnižší stupeň škol s praktickými ukázkami pro paměťové ukotvení tohoto fenoménu (vlivu TV a médií vůbec na myšlení lidí) pro další život.
0
0
možnosti
M. Černík
16. 6. 2010 9:20
proč není současná vláda
vytvořena výlučně z dvouletých dětí ? když už ve dvou letech rozumí větám ? Natahovat ruce po penězích je naučí souška učitelka Nečasová a dedko Kadel bude vyprávět pohádky na usnutí po každém jídle , pokud sám neusne jako prrvní....
0
0
možnosti
N. Jurkovičová
16. 6. 2010 8:26
Děti a jazyk
Děti chápou vztahy mezi slovy ve větě MNOHEM dříve než ve dvou letech. Zajímalo by mne, zda s panem Smolíkem spolupracuje i lingvista. Určitě by to bylo ku prospěchu výzkumu, aby se neobjevovalo objevené. NJ(= lingvista i rodič :-))
0
0
možnosti