náhledy
Minulý rok pak i společnost Mattel ukončila označování oddělení s hračkami pro dívky nebo chlapce a nyní jednotlivá oddělení pojmenovává podle skutečného obsahu, tedy například panenky, auta.
Autor: Mattel
Rodiče se navíc už delší dobu vyjadřují proti genderovým stereotypům v hračkářském průmyslu a velcí výrobci jim v posledních letech konečně začaly naslouchat. Například společnost Disney přestala označovat vyráběné dětské kostýmy cedulkami „chlapec“ či „dívka“, čímž chtěla mimo jiné podpořit dívky, aby se například navlékly do kostýmu superhrdiny Kapitána Ameriky.
Autor: Mattel
Minulý rok pak i společnost Mattel ukončila označování oddělení s hračkami pro dívky nebo chlapce a nyní jednotlivá oddělení pojmenovává podle skutečného obsahu, tedy například panenky, auta.
Autor: Mattel
Hračky jsou podle viceprezidenta společnosti Mattel odrazem kultury společnosti.
Autor: Mattel
Společnost Mattel, která stvořila legendární panenku Barbie, chce nyní zcela změnit představy o tom, kdo by si měl s čím hrát. Se svou kolekcí genderově neutrálních „panenek“ plánuje překonat současná tabu související s hračkami.
Autor: Mattel
Hračka, která může být chlapcem,dívkou, nebo obojím.
Autor: Mattel
Ani kluk ani holka. Výrobce panenek Barbie přichází na trh s novou genderově neutrální kolekcí
Autor: Mattel
Hračky jsou podle viceprezidenta společnosti Mattel odrazem kultury společnosti. Rodiče se navíc už delší dobu vyjadřují proti genderovým stereotypům v hračkářském průmyslu a velcí výrobci jim v posledních letech konečně začaly naslouchat.
Autor: Mattel
Hračky jsou podle viceprezidenta společnosti Mattel odrazem kultury společnosti. Rodiče se navíc už delší dobu vyjadřují proti genderovým stereotypům v hračkářském průmyslu a velcí výrobci jim v posledních letech konečně začaly naslouchat.
Autor: Mattel
Společnost tak sází na současný vývoj společnosti, i kdyby to mělo znamenat, že se části svých současných zákazníků odcizí. Dle průzkumů pak zhruba 76 % rodičů podporuje děvčata k hraní s chlapeckými hračkami, ale pouze 64 % rodičů podporuje chlapce, aby si hrály s hračkami, které jsou spojené spíše s dívkami.
Autor: Mattel
Nové panenky Barbie by se měly prodávat zhruba za 30 amerických dolarů (zhruba 700 korun).
Autor: Mattel