Burger King chce prý od nynějška slavit 1. duben v Japonsku jako „Den Whopperu“, jak se jmenuje její nejznámější produkt. Voňavka s názvem „Flame Grilled“ se bude prodávat spolu s hamburgerem za 5000 jenů (zhruba tisíc korun) a dostane se jen na tisíc prvních zájemců.
Burger King nabízí Japoncům černý sendvič. Barví ho uhlím a inkoustem |
Burger King na tuto akci vyrobil i reklamní spot s elegantním párem, který si zašel na večeři do jeho restaurace. Japonské zpravodajské weby ale vesměs zůstávají ohledně pravdivosti firemní reklamy skeptické a připomínají, že „Whopper“ znamená v angličtině mimo jiné „nehoráznou lež“.
Burger King už několikrát předvedl, že ve svých reklamách využívá šprýmů. Na „apríla“ roku 2007 přišel například s reklamou na „Whopper pro leváky“ a s další „kachnou“ se vytasil v roce 2013, kdy nabízel „hands-free držák na Whopper“. V obou případech šlo o žert.