Diskuse k článku: Gruzínci zazpívají proti Putinovi

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 63
  • Poslední: 28.2.2009 8:43
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
25.2.2009 16:24

Gruzie versus CR

Gruzínci v anketě vybrali skupinu zpěváků, která bude zpívat kriticky proti Putinovi, reprezentaci ČR  Gipsy CZ nevybral nikdo (asi jim to nabídlo vedení televize či co) a budou zpívat proti Čunkovi. Nejspíše to bude festival po.šu.ků

21.2.2009 17:54

Novináři, vy jste ale blbci.

We don't want to put in? To je totéž, jako když Hanák vykřikne au róra, když mu trubka spadne na nohu a blbci v redakci napíšou, že oslavoval jistý křižník a proto  je bolševik.

23.2.2009 10:50

Re: Novináři, vy jste ale blbci.

Konečně trefný příspěvek. O tom, že urážet hostitele v jeho vlastním domě není na místě, už bylo rozhodnuto v Tbilisi, takže žádný text, který je možno vyložit dvojsmyslně, se zpívat nebude. To si před pár lety dovolil ukrajinský šašek Věrka Serdjučko a tím v Rusku dozpíval, i když tam vydělával obrovské peníze. Dnes po něm ani pes neštěkne. Urážet hostitele se nevyplácí !!!(Y)

20.2.2009 23:28

Today, We Are All Georgians

I kdyby se měli všichni bolševici od Aše po Ural pos/rat.

20.2.2009 23:50

Re: Today, We Are All Georgians

máš pravdu blumefeld,fakt si přejeme si exemplární potrestání bušova poskoka, válečného zločince,dolarové loutky a kravatového slinty z prezidentského paláce v  Tbilisi před mezinárosním soudem pro válečné zločiny. Žaloby jsou podány, spíš ale se ho američani  potichu zbaví sami.My tebe taky blumefeldR^.   

22.2.2009 12:48

Re: Today, We Are All Georgians

pane Blumfeld, proč by se měli všichni bolševici od Aše po Ural pos/rat??Proč najednou se nemůžou podělat také ti před Aší a za Uralem?Jsou snad jiní?Na druhé straně ta skupina bude po celém světě slavná, co?Jejich vláda je bude chválit, budou jezdit v Mercedesech, prostě bude to úžasné, co?8-o8-o8-o8-o8-o ;-D;-D

20.2.2009 15:35

Co je to za blbost.

Co ma spolecneho "We don't want to put in............. s Putin? Kterej pablb dava tyto dohromady? Kdyby Gruzinci chteli napsat pisen o Putinovi, zcela jiste by to udelali, nedelejte z nich idioty.

Tento text vsak nema s Putinem nic spolecneho. Rad bych vedel ktery magor v media si mysli, ze text pisne je proti Putinovsky. Je videt, ze reporteri z Cech jsou tupci a omezenci stejne dnes jako pred lety dvaceti peti. Zaslouzi si Gruzinske tradicni potrestani - Vypit zkazene kobyli mleko, posadit svazaneho obracene na kone a vyhnat ze vsi. 

20.2.2009 11:20

já bych tam zazpíval o Šukašvilim

a sežral bych při tom kravatu

20.2.2009 7:12

festival politické písně

Ještě by tam měli zaspívat zástupci Jižní Osetie, Adžarie a Abcházie a Kosova  své politické songy - jako v Sokovolově a tom Pevným palcátu.

20.2.2009 9:09

Re: festival politické písně

R^;-D Bolsevici porad delaji divadilko . Nic se nezmenilo .. viz. Havel Klaus .. :-)

19.2.2009 23:34

Jen počkejte, holky!

Jen aby se zase neobjevil nějaký střelec z Čečenska (Putin zase nebude nic vědět)!

20.2.2009 16:19

Re: Jen počkejte, holky!

Stačí trocha polonia do čaje.

20.2.2009 19:27

Re: Jen počkejte, holky!

Nebo tak.;-P

19.2.2009 21:04

Málokdo má Putina tak rád, jako eurobijec Václav Klaus!

 ........ společná služba přátelství zocelí!!

PS ....... pro KGB!!Rv:-) 

20.2.2009 13:06

hloupej idol

žárlí na putina!

19.2.2009 20:31

Fešáci!

Super skupina z konce 80. let, jak tak na ně koukám :-D.

19.2.2009 22:29

Re: Fešáci!

Jo to přesně sedí - asi to má být retro - ty ohozy, trvalá toho borečka a disco jak vystřižený ze "zábavných" pořadů Československý TV... ;-D

19.2.2009 20:31

Pral bych tem holkam prvni cenu

Bojuji vtipem proti bolsoj tuposti. Malym narodum nic jineho nezbyva nez bojovat vtipem proti bolsoj tuposti tak jak jsme i my bojovali vtipem proti nemeckym a pozdeji sovetskym okupantum. Tehdy se rikalo; "Proc chodi Rusaci vzdycky tri? no prece jeden umi cist, druhy umi psat a treti aby ty inteligenty hlidal".

19.2.2009 21:02

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

Naprostý souhlas. Historie ukázala, že Rusko absolutně nedokáže dodržovat podstatu věci samu o sobě, ale jen se s ní dovede ohánět. Např.Čečenci mají právo na sebeurčení, to je pro Rusko rozbíjení státnosti, nicméně Osetinci mají, podle něj  právo na sebeurčení a Rusko jim musí pomoci. Rusko si nebere příklad z jiných zemí, kdy se např. ČSSR rozdělila na ČSR a SSR po dle sebe, bez vměšování jiných států. A o tom to je. Až se Rusko naučí nevykrucovat se, mít stejná měřítka na sebe i na ostatní, pak mu i já budu držet palce.R^

20.2.2009 11:05

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

Až na to, že Čečensko samostatnost má a to přesně takovou, jako jižní Osetie a Abcházie a na jakou při rozpadu SSSR měly právo autonomní oblasti.  Vtip byl v tom, že Gruzínci sami samostatnost chtěli, ale autonomním oblastem už ji nebyli ochotni dát. (Pikantní je na tom, že ty autonomní oblasti přiřadil ke Gruzii gruzínec Stalin.)  Po strašných masakrech uspořádaných gruzínci v Abcházii a jižní Osetii došlo k tomu, že se Osetínci a Abcházci osamostatnili a Gruzínce vyhnali (bohužel i s odvetou).  Rusko je jako samostatné státy dlouho neuznávalo, teprve po pokusu Sarkašviliho o novou genocidu Osetínců a Abcházců zasáhlo a státy uznalo. (Taky kvůli tomu, že USA vytvořily v Evropě jako vřed stát albánské drogové mafie v Kosovu, násilně odtrženému od Srbska. Kosovo je přitom historickým srbským územím po mnoho staletí, albánci se tam postupně přistěhovávali. USA ale pro vojenskou základnu v Kosovu jsou schopny udělat cokoliv.)

Co se Čečenska týče, po zlikvidování teroristů je nyní situace v Čečensku dobrá. O tom ale propagandistický protiruský tisk nepíše. O tom, že město Gorkij je nově postaveno, že tam lidé chválí Putina a Rusko, že tam postavili největší mešitu ve střední Asii a přesto tam není fanatický islám atd, atd.. To se protiruské propagandě nehodí.

Sovětské impérium bylo Ruskem demontováno velmi civilizovaně. Stačí to srovnat s desetiletími osvobozeneckých válek v koloniích britských, francouzských, španělských, portugalských, belgických, italských. Pozůstatky těchto osvobozeneckých válek trvají stále, třeba v podobě pohraničních sporů o zcela uměle vytvořené hranice států v Africe nebo Asii. Například Kuvait byl zřízen uměle, historicky se jedná o irácké území, ale kolonialisté potřebovali naftu a tak udělali pro několik místních šejchů naftový stát pod USA patronací.

20.2.2009 12:27

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

cituji: "Rusko je jako samostatné státy dlouho neuznávalo, teprve po

pokusu Sarkašviliho o novou genocidu Osetínců a Abcházců zasáhlo a

státy uznalo."

Bohužel, je to krapet jinak. Rusko už dlouhou dobu rozdává v Gruzii ruské pasy, financuje separatistickou "samosprávu", podporuje propagandou separatistické choutky. Saakašvili je blb, který udělal strašlivou chybu. Ale je nutné to vidět v kontextu. Přepad Gruzie byl vyústěním dlouhodobého ruského plánu.

25.2.2009 8:42

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

A co ma dvoji obcanstvi nebo pobyt obcana ruske federace s informaci, ze rusko uznalo abchazii a osetii  po uznani kosova?

Nebo si myslite, ze kdyz spojene staty daji polovine moravakum americke pasy, oficialne tim uznali samostatnost moravy?

25.2.2009 16:31

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

U nás nejsou občané s druhým občanstvím?

26.2.2009 10:37

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

ivane, ivane, mylis se! anebo oblbujes ctenare. rusko porustovalo osetii a abchazii, planovalo odtrzeni techto oblasti od gruzie. provokovalo gruzii, ktera netakticky zasahla. evropska unie se ukazala jako neschopna mluvit jasnou reci (sarkosi). podobna situace byla ve sporu ukrajiny a ruska v otazce dodavek energie. sdtale se jedna o imperialisticke motivy nevyvinuteho ruska. tato zeme je vaznou hrozbou pro mir v evrope a svete. tomu dobre rozumi nas ministr schvarzenberg, nikoli komunisti, cssd a president. 

20.2.2009 23:30

ČSR a SSR?

To snad ne.

25.2.2009 16:28

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

Čečensko nemá určitý typ samostatnosti, když má svého zvoleného prezidenta?

20.2.2009 11:06

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

Tupý je především ten, kdo směšuje SSSR s Ruskem.

20.2.2009 22:15

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

Tupy Ivane, rozdil mezi carskym Ruskem, SSSR a Putinoderzavim je presne takovy jako mezi cigany a Romy, stejna zlodejska sebranka. Videli jsme to vloni v gruzinskych vesnicich kde jste drancovali loupili a znasilnovali.

25.2.2009 16:37

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

Ty zabedněn.č.e Jardo, a kdo srovnal téměř se zemí v noci před zahájením olympiády JO správní středisko Cchinvali plošnou dělostřelbou? V době olympiády i zločinci většinou respektovali klid zbraní, natož aby někoho přepadli. Znásilňování jste asi praktikoval v Gruzii Vy Jardo (v ruské armádě je to trestné jak v každé jiné).

28.2.2009 8:43

Re: Pral bych tem holkam prvni cenu

Rusáci nerozstříleli čečensko na prach.?A jak napsal oficielní vykladač ruského ministerstva výše -potom co je vyhubili,už žádnou samostatnost nechtěli a oni jim jí mohli poskytnout.Neskutečné diskuze.

Najdete na Lidovky.cz