„Vitrína byla na základě tlaku části veřejnosti stažena. Kampaň doprovázející tuto expozici pokračuje, na výstavu lákají billboardy, rozhlasová reklama a televizní spot,“ řekla serveru Lidovky.cz Lucie Pavlů z reklamní agentury Ogilvy & Mather.
Výrazná prosklená vitrína stála přímo uprostřed pražské pasáže Lucerna. Na zářivě oranžové ploše citylightu se pohybovaly stovky much. Netradiční instalaci tvořila deska pokrytá lepidlem, na kterou se zmatené a uvězněné mouchy lepily a pomalu umíraly do tvaru slova Cronenberg. Více se dočtete ZDE.
„Nepřehlédnutelný filmový tvůrce, jakým David Cronenberg bezpochyby je, si zaslouží nepřehlédnutelnou reklamu. Zvlášť ve chvíli, kdy do Čech konečně přijíždí Cronenbergova výstava Evolution, která shrnuje vše podstatné z jeho tvorby. Tváří tvář exponátům vystaveným na výstavě možná zjistíte, že poutač považovaný nyní za kontroverzní, je ve skutečnosti jen slabý čajíček,“ okomentovala umístění vitríny před týdnem agentura Ogilvy & Mather.
Poté, co agentura do pasáže citylight umístila, rozvířila se na internetu diskuze o tom, zde je či není etické, aby mouchy umíraly jen kvůli reklamě na výstavu. „
Anketa
Vadí vám reklamní vitrína, ve které umírají mouchy?