Vermontonský Springfield porazil dalších třináct měst stejného jména, která se do soutěže přihlásila. O vítězi rozhodli lidé v internetovém hlasování, kteří se rozhodovali podle videí zaslaných soutěžními městy.
Reklamu tak nemá jen Springfield, ale i filmová společnost 20th Century Fox, která film vyrobila a která také v rámci marketingové kampaně hlasování zorganizovala.
Soutěži se dostalo značné publicity, což znamená reklamu zadarmo pro film. Snímek, jenž netrpělivě a někteří napůl s obavami očekávají všichni fanoušci legendárního animovaného seriálu, autoři léta odkládali z obav, že celovečerní formát žluté rodince v čele s povalečem Homerem příliš nesedne.
Od vítězství v soutěži si hodně slibuje i samotný Springfield. Není vyloučeno, že se na hlavní třídě otevře bar U očka, pokud už na ní nestojí. Spojení se seriálem totiž pravděpodobně přiláká do městečka s pouhými devíti tisíci obyvatel davy turistů. Turistický potenciál tuší zřejmě i guvernér státu Vermont, který občanům Springfieldu pogratuloval. Podle něj je to vykající zpráva nejen pro Springfield, ale i pro všechny občany tohoto státu, ležícího na severovýchodě Spojených států.