Od června, kdy byl v kopcích Ba Na otevřený, už tento most přilákal davy turistů, kteří nemohou odolat nutkání pořídit si selfie s „božskýma rukama“ v pozadí.
Ohlas, jaký most vyvolal, asi nejvíce překvapil architekta Vu Viet Anha, který nečekal, že by mohl přilákat tolik pozornosti. „Každopádně jsme ale rádi, že náš produkt na sociálních sítích sdílejí lidé z celého světa,“ řekl agentuře AFP.
Oblast, kde most stojí, je jednou z velkých turistických atrakcí ve Vietnamu. Na návštěvníky tu čeká lanovka, replika francouzské středověké vesnice včetně falešného hradu a katedrály pečlivě upravené zahrady a muzeum voskových figurín, kde je například Lady Gaga či Michael Jordan.
Vietnam se čím dál víc snaží lákat návštěvníky na atrakce, pro něž „netradiční“ je poměrně slabý výraz. Začátkem letošního roku byla zpřístupněna instalace nazvaná „Křišťálový mrak“, kterou tvoří 58.000 lesklých korálků na terasovitých kopcích severního Vietnamu.
Zástupy zvědavých turistů také dlouho přitahoval surrealistický hotel „Šílený dům“ v centrálním městě Da Lat navržený tak, aby vypadal jako pokroucený domek na stromě.
Vietnam se dlouhodobě snaží zvýšit počet zahraničních turistů a propagovat se jako destinace v jihovýchodní Asii, kterou musí každý vidět. V loňském roce do země přijelo 13 milionů návštěvníků - převážně z Číny - ovšem Vietnam stále zaostává za Thajskem, kam v roce 2017 přijelo 35 milionů zahraničních turistů.