Listopadová móda ‚zapáchala‘. Deodoranty byly nedostatkové zboží, umělá vlákna naopak všude![]() |
Set určený pro milence posedlé mobilními zařízeními sestává ze dvou kusů spodního prádla v sytě růžové barvě, které má v kapsičce na zadní straně zabudovaný čip. Ten lze propojit s mobilní aplikací, kterou si oba partneři nahrají do telefonu, a prádlo pak slouží k odlákání pozornosti od mobilu k milostným aktivitám. Ten z partnerů, který má pocit, že ten druhý se právě věnuje telefonu více, než svému protějšku, se může v prádle projít kolem něj. Čip se v té chvíli spáruje s aplikací, a v telefonu tím nastaví modus „láskyplné chvilky“.
V tomto nastavení telefon blokuje veškeré příchozí hovory a zprávy a začne přehrávat playlist s romantickými písněmi. Podle Deutsche Telekom tak má partnerům dopřát chvilkový oddech od technologií a pomoci jim soustředit se jeden na druhého.
Victoria’s Secret: andělské prádlo nestačí, výpravné kostýmy a účast hvězd jsou podmínkou![]() |
„Inteligentního prádla“ vyrobila firma pouze pilotních 1000 kusů. Souprava v ceně 25 eur (640 korun) ale z pultů rychle zmizela a poptávka dál trvá. „Chceme, aby mladé páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat,“ vysvětlil mluvčí Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold.