Diskuze
Zlobí vaše dítě? Třeba je geniální
Děkujeme za pochopení.
honza
zkuste si je učit
Vážení pisálkové, zkuste si takové děti učit, ne jednotlivé géniusy, ale ve třídě.
Našel by se pan psycholog, který by chtěl učit ve třídě? Za učitelský plat a šest hodin za sebou, s dozory o přestávce.
Většinou jsou to naprosto bezohlední jedinci,bez jakéhokoli respektu a bez jakkoli stanovených hranic. Jako jednotlivci jsou zcela geniální a nemám s nimi problém.
LaHard
Re: zkuste si je učit
Naprostý souhlas. V článku se uvádí, jak odvraceli hrozbu zařazení do pomocné školy - přitom právě pomocná škola je určena pro individuální přístup k žákovi. A nebo ho rodiče měli učit individuálně. Tyto lidi lze chápat, ale není možné je bezohledně vecpat do normální třídy a zničit tak normální skolní prostředí dalším 20 dětem.
Daniela
Já zase
se musím každou chvíli hihňat. Když to chci zastavit, zavřu pevně oči, a pak to se mnou třese.
Daniela
Re: Já zase
"Mnohým se uleví, když zjistí, že nejsou vadní, ale mají vrozené mozkové poškození."
portwyn
Děkuji novinářům z LN :oD
Jeden z tisíce...Takže pravděpodobnost neoprávněného kázeňského postihu za vyrušování je 0,1%. Děkuji novinářům za vynikající argument v diskusích s rodiči problémových dětí: "Ano, paní XY, Váš syn možná ruší proto, že je geniální. Ovšem podle LN je pravděpodobnost takového omylu 1:1000. To klidně risknu, dvojku z chování tudíž dostane."
portwyn
Poškozování práv spolužáků
Ve třídě je 25-30 dětí. Pokud někdo neustále ruší výuku, brání tím naplnění práva na vzdělání u zbytku třídy. Výmluva "on/ona otravuje všechny kolem sebe, protože je geniální" se jistě líbí rodičům dítěte a novinářům, ale situaci ve škole neřeší.
Návod "věnujte se tomu dítěti osobně" je pro kočku. Učitel musí pracovat s celou třídou. Psychologické posudky jsou obvykle k ničemu, protože psycholog zná dítě jen z umělého prostředí ordinace, nikdy ho neviděl v kolektivu.
Prostě ono se to kecá, když to nemusíte řešit v praxi.
honza
Re: Poškozování práv spolužáků
Jsme ti blbouni, kteří učí. Pan psycholog by to nikdy za náš plat a za ty nervy nedělal. A rodiče dětí také ne. Kecy kolem jsou pořád stejné a my jsme na tom stále hůř. Samozřeujmě, že je zde i spousta krásného. Já považuji za genialitu u žáka spíše ohleduplnost, snahu pomoci druhému a schopnost naslouchat.
portwyn
Jo, jenže kolik %
z těch problémových dětí je geniálních a kolik opravdu nevychovaných?
Existuje jednoduchá metoda, jak to zjistit: dítě, které ruší vyučování
a) dosahuje skvělých výsledků v předmětech, kde potřebuje logiku (Ma, Fy) - pak je opravdu nadané.
b) dosahuje v těchto předmětech podpůměrných výsledků - pak je prostě nevychované.
Nemusí to být jen výuka, ale třeba různé soutěže typu matematické olympiády.
Bidlo
Dnes se jde na všechno vědecky
...a stačí jedna kratší cesta autobusem se školními dětmi, případně čekání na zastávce a chce se vám blít. Hrůza - a přitom se 15-ti letí ani neostýchají mluvit před staršími kolem o šukání jako chlebu, žvýkajíce cigáro v hubě. . Ano, jsou patrně geniální.
STARIK
Re: Dnes se jde na všechno vědecky
JSOU , CO DETSKO TO KLENOT, JENOM NEJAK NEZDRAVEJ HARANTI
Jirka
Kolik je nás v ČR?
"Touretteovým syndromem trpí jeden člověk z 1000, ... V Česku by mohlo žít až 100.000 lidí s tímto syndromem .. " - takže je nás 100 miliónů, to už by v EU mělo být vidět
Robin
Kvalifikované povídání o myšlení dětí
http://mujrozhlas.mujblog.centrum.cz/clanky/MP3-Tajemstvi-adolescentni-mysli-45030.aspx
Gurion
protimluv...
"nejsou vadní, ale mají vrozené mozkové poškození." ???