NEW YORK / PRAHA Podle předběžné zprávy společnosti Magna, patřící do reklamní sítě Interpublic, zažije reklamní trh ve Spojených státech amerických tento rok pokles o 14,5 procenta. Při svém odhadu Magna vychází z příjmů, ohlášených prodejci reklamního prostoru v médiích. Podle Magny má už americký reklamní trh nejhorší za sebou, takže pro příští rok počítá už jen s dvouprocentním poklesem výdajů na reklamu. Růst by měl opět nastat v polovině roku 2011, a to zejména ve výdajích na reklamu v televizi a na internetu, na venkovní reklamu a direct mail.
Růst má nastat v půlce roku 2011
VÝZKUM
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...