Tři proužky versus fajfka. Fotbalové MS jako lítá bitva sportovních značek

Premium

Reprezentace Polska a Argentiny patří mezi ty, o něž se podělili dva největší výrobci fotbalového vybavení: Poláky obléká Nike, Argentince Adidas | foto: Profimedia.cz

  18:20
Velké nedělní finále fotbalového mistrovství v Kataru nebude pouze soubojem Argentiny s Francií, jejich stylů, fanoušků a národní hrdosti, ale také subjektů, jež si to sice svým způsobem také rozdají na hřišti, ale přece jen víc na dálku. Zprostředkovaně.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Na finálovém trávníku se strhne velká bitva sportovních značek. Především dvou hlavních gigantů v této oblasti, jimiž jsou Adidas a Nike.

Složení finálové dvojice tomu chtělo, že se obě značky střetnou a obě mají v týmech své nezpochybnitelné trumfy. Adidas obléká argentinský výběr, stejně jako jeho hlavní hvězdu Lionela Messiho. Naopak Francouzi včetně idolu nové generace Kyliana Mbappého mají vybavení Nike.

Podle Petra Hercíka, výkonného ředitele české sportovně-marketingové agentury Sport Invest Marketing, úvodní vývoj šampionátu nahrával Nike, v jehož dresech bavili Brazilci či Francouzi, zatímco Argentinci, „velké ryby“ Adidasu, se trápili, schytávali kritiku, a Němci dokonce vypadli už ve skupině.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

99
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování

Roční

989
Předplatit
Nejlepší poměr cena/výkon
Ušetříte 17%

Dvouleté

1 889
Předplatit
Nejvýhodnější
Ušetříte 20%

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Vstoupit do diskuse
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.