A co německým pivařům vadí ještě víc - Budweiser, který je v USA v reklamě propagován coby "Král piva" - nesplňuje dávné německé požadavky na čistotu tohoto nápoje, jenž se smí vařit jen ze sladu, chmele a vody. Budweiser při výrobě používá i rýži, a tedy v německém smyslu slova není pivem.
Americký světlý ležák si zajistil téměř monopol na stadionech MS a do 500 metrů v jejich okolí. "Většina hospod ho dokonce ani nemá na skladě," stěžuje si Walter König z Bavorského svazu pivovarů. "Při prvním výkopu na bavorském stadionu - v Mnichově - by mělo být k dispozici bavorské pivo. Ale co můžeme dělat? Budweiser zaplatil 40 milionů dolarů za výsadní prodej ještě před tím, než se vůbec rozhodlo, že mistrovství bude v Německu."
Americký světlý ležák si zajistil téměř monopol na stadionech MS a do 500 metrů v jejich okolí. "Většina hospod ho dokonce ani nemá na skladě," stěžuje si Walter König z Bavorského svazu pivovarů. "Při prvním výkopu na bavorském stadionu - v Mnichově - by mělo být k dispozici bavorské pivo. Ale co můžeme dělat? Budweiser zaplatil 40 milionů dolarů za výsadní prodej ještě před tím, než se vůbec rozhodlo, že mistrovství bude v Německu."