Korporace CEFC (China Energy Company Limited) vlastní od září ve Slavii 60 procent akcií a je též partnerem české reprezentace.
Pražský klub získal příchodem silné společnosti velkou finanční stabilitu, kterou hodlá přetavit v úspěchy na hřišti. A možná o ně bude bojovat v nové variantě dresů.
Alespoň tak to nastínil zástupce majoritního vlastníka Slavie Jiří Šimáně, jenž na svůj Twitter umístil dvě fotografie s návrhy dresů, v nichž budou fotbalisté možná už brzy hrát.
Zatim vyhravajici varianta :-) pic.twitter.com/L66QxOMFcZ
— Jaroslav Tvrdik (@JaroslavTvrdik) January 22, 2016
Pod prvním příspěvkem se ihned strhla diskuze, v níž fanoušci nový vzhled slávistických trikotů kritizují. Vadí jim činské znaky i logo CEFC, které je umístěno uprostřed.
Tvrdík později zveřejnil ještě druhou variantu dresů. Podobnou, avšak bez loga společnosti, které nahradil nápis.
Diky za nazory. Tak jsme u varianty dve. pic.twitter.com/9O2aIXuEkp
— Jaroslav Tvrdik (@JaroslavTvrdik) January 22, 2016
Anketa
Který návrh dresu se vám líbí více?