Technologický gigant má ve vyjednávání tu výhodu, že už s klubem velice úzce spolupracuje. Amazon chystá několikadílný dokument o první sezoně Spurs na novém stadionu a britský Independent uvádí, že by rád partnerství rozšířil.
Tottenhamu by to přineslo obrovské peníze.
Podle britských novinářů si říká až o pětadvacet milionů liber ročně po dobu deseti let, v přepočtu téměř osm miliard korun.
Independent píše, že tak lukrativní sponzorskou dohodu ohledně názvu arény fotbal nepamatuje. Nejblíž je konkurenční Arsenal, který se v roce 2012 dohodl na kontraktu s leteckou společností Emirates - dostává od ní třicet milionů liber ročně, avšak za jméno stadionu i za skvěle viditelné místo na dresu dohromady.
Stadion Tottenhamu je pro zájemce, mezi něž patří také oděvní firma Nike, žhavým zbožím: kromě zápasů anglické nejvyšší soutěže hostí také duely amerického fotbalu v rámci NFL, koncerty, ragbyová utkání či box.
Komplikací pro Spurs je aktuálně přerušená sezona Premier League i nejistota Ligy mistrů v příštím ročníku: na potřebnou čtvrtou příčku ztrácejí svěřenci kouče Josého Mourinha sedm bodů.
Než se v Anglii opět začne hrát fotbal, slouží zázemí moderní arény zdravotníkům. Centrum pro lidi s podezřením na nákazu novým typem koronaviru je otevřené pět dní v týdnu, testy pacientům odebírá deset sestřiček.
Tottenham se stal vůbec prvním klubem z anglické ligy, na jehož stadionu testování na covid-19 probíhá. Každý den lékaři odeberou vzorek až 70 lidem.
Velká Británie patří k nejzasaženějším oblastem na světě. Nákaza covid-19 se prokázala u téměř 100 tisíc lidí, skoro 13 tisíc zemřelo.