Původní myšlenka byla takováto: fanoušci hokejové Slavie, která je v extralize poslední a bude bojovat o udržení v soutěži, hráčům pomůžou - finanční motivací. Že založí speciální fond, kam budou přispívat, za což dostanou klubové artefakty. A peníze (cílová částka byla stanovena na 400 tisíc korun) pak rozdělí hokejistům jako odměnu za záchranu.
Jenže je z toho jen další rána pro image klubu. Proti se bouřili hlavně sami příznivci a rozčilený byl i první muž Slavie Vladimír Pitter.
Proto přišel rázný krok.
“To, jak vyzněl celý projekt v podobě, v jaké se objevil na veřejnosti, bez souhlasu vedení HC Slavia Praha, považuji za zásadní lidské selhání jedince, které poškozuje jméno klubu, vedení a v neposlední řadě hráčů. Proto jsem se rozhodl s okamžitou platností odvolat z funkce marketingového manažera HC Slavia Praha Petra Buršíka,“ uvedl Pitter v tiskové zprávě.
ČTĚTE TAKÉ |
Kuriózní situaci ještě podtrhuje to, že Pitter s Buršíkem spolu pracují v marketingové agentuře Remoex, již slávistický šéf vlastní...
Každopádně tím celá akce končí po necelých dvou dnech. Plán na fond vešel ve známost v úterý odpoledne, ve čtvrtek ráno dostal Buršík vyhazov.
Šťastný konec této sešívané frašky je alespoň v tom, že dvanáct přispěvatelů by mělo dostat své finanční prostředky od serveru hithit.cz zpět.