Slovenskou metropoli v minulé sezoně ovládlo hokejové šílenství, kterou jim mohl kdekdo závidět. Fanoušci skupovali vstupenky ve velkém, až se klub rozhodl pro inovativní řešení: nabízel je v internetové aukci.
Byl to elegantní krok, kterým se vedení Slovanu vyhnulo zdražování. Místo toho za sebe nechal promluvit trh: záleželo jen na fanoušcích, kolik budou ochotní na lístky zaplatit.
Ceny se vyšplhaly na rekordní sumy a Slovan dokázal vydělat jen na vstupném za jeden zápas mnoho milionů korun.
Ta doba je už ale, zdá se, pryč. Zájem o KHL klesá, ta největší euforie vyprchala a lidé jsou ochotní zaplatit za ty nejlepší vstupenky maximálně 20 eur. Ba co víc, jejich počet klesá. Nejspíš i proto, že Slovan jen na posledním místě konference. Zatímco dřív by klub potřeboval kapacitu zvýšit, nyní je spokojený, když arénu vyprodá. "Ukazuje se, že Slováci jsou fanoušci úspěchů. Rádi vidí vítězství a zvykli si na ně. Pokud se nám přestane dařit, zájem může opadnout, a pak se vrátíme k obyčejnému prodeji lístků," řekl LN marketingový ředitel klubu Milan Vajda v polovině září.
A období dražeb končí. "Elektronickou aukci ještě zachováme v průběhu října, pak už ale budou stanovené zase pevné ceny," pravil nyní marketingový manažer Maroš Krajčí, podle nějž díky menšímu zájmu alespoň vymizely problémy s černým trhem.