31. července 2014 6:30 Lidovky.cz > Sport > Názory

TIME OUT LN: Proč ten poprask? To už se radši opřete do Messiho

Maria Šarapovová se svojí značkou bonbonů. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Maria Šarapovová se svojí značkou bonbonů. | foto: Getty Images

PRAHA Vždy se uměla prosadit. A řeč není pouze o předvedené hře na kurtech. Ruská tenistka Maria Šarapovová oslovila širokou veřejnost na několika frontách: uspěla jako modelka, stala se tváří reklamních kampaní a vrhla se rovněž do podnikaní s vlastní značkou cukrovinek.

Teď však čelí nepříjemné kritice. Její sladkosti Sugarpova jsou podle britského poslance propagací nezdravého jídla a Šarapovová by se měla jako sportovkyně svého byznysu vzdát.

Na obranu půvabné Rusky se ovšem nabízí řada argumentů. Copak prodává drogy? Nebo propaguje mastné a přesmažené pokrmy z rychlých občerstvení? Ani zdaleka, poprask způsobil pouze prostý balíček s hrstkou bonbonů uvnitř.

Část příjmů navíc slavná tenistka investuje do své nadace, která podporuje studenty z oblasti Černobylu. Namístě je v tomto případě spíše mávnutí rukou. To by radši měl být terčem kritiky za reklamní činnost Lionel Messi a jeho propagace Pepsi-Coly.

Lukáš Šonský

Autor

Lukáš Šonskýlukas.sonsky@lidovky.czČlánky

České ženy jsou na rodičovské nejdéle, návrat do práce mají nejtěžší
České ženy jsou na rodičovské nejdéle, návrat do práce mají nejtěžší

V Česku máme jednu z nejdelších rodičovských vůbec. Matky dvou dětí stráví doma průměrně 6–8 let, přestože by se mnohdy chtěly vrátit do práce dříve. Jaké jsou u nás rozdíly v rodičovské oproti ostatním evropským zemím?