Středa 23. června 2021svátek má Zdeňka 24 °C přeháňky až bouřky Předplatné LN

Diskuse k článku

Češi nezvládli důležitý zápas se Slovenskem

Slovenští hokejisté mají velký důvod k oslavám. Dokázali prolomit sérii nepříznivých výsledků a porazili český tým 3:2. Hadamczikův tým sice ke konci na soupeře tlačil, Slováci ale dokázali odolat a vedení si udrželi. Českým hokejistům se tak zkomplikovala cesta do čtvrtfinále.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
lajko 22.5.2007 19:42

Herpes

Prosim vas neviete ako sa da liecit herpes???:-(:-(:-(:-(

dady 7.5.2007 17:21

jindriskovi

;-Pjindro ty si chory kus.jebe ti to ozaj excelentne

 na to su predsa lieky.musis trpiet ked ta vasi tak nemali radi                                        

 Rv

Candide 7.5.2007 13:46

Česko-Slovensko

To muselo být v sobotu na Slovensku neuspokojených žen, když slovenští muži ejakulovali už po zápase Česko-Slovensko.

Jindra 7.5.2007 14:23

Re: Česko-Slovensko

To je jich i mimo hokej, těm vypitejm mozkum péra nestojej.

Jindra 7.5.2007 12:49

Jindra

Přestaňte se vysírat vy kokoti,ho/vno umíte a jste hov/na. Čím větší ho/vno tím víc páchne. S váma se nido normální srovnávat nechce, jen vy se pořád s někým srovnáváte, protože víte co jste zač. Pasáci ovsí a dráteníci a tak to bude pořád. He he.

Jindra 7.5.2007 7:28

Jindra

Proč máte zejtra státní svátek když jste válku prohráli? He he.  

ruzinov 7.5.2007 9:30

Re: Jindra

Proč oslavujete osvobození, když jste si do Prahy zavolali rusáky  z Némecka. ostali u nás 40 let.

HE , HE, HE

Jindra 7.5.2007 12:44

Re: Re: Jindra

Co kecáš ty prase zbabělý, v Praze padlo asi 3000 vlastenců co bojovalo na barikádách. Tvuj fotr zatim v Kočkomrdech sr/al strachy do gatí. Slováci se na poslední chvíli přidali ke spojencům, kdyby Áda zvítězil, tak mu lezou do riti dodnes.   

ZAHORAN 7.5.2007 17:58

Re: Re: Re: Jindra

...moje rec Jindro. Mala laskavost: v tech tebou citovanych stratach  jsi zaratal Vlasovce? Nemyslim, ze by se nejak vyparili v ranim oparu. Jo, a nezapomen primeri podepsane CNR a gen. Toussaintem..a bylo po valce. Na druhe strane, podivej se na ty zbabelce Slovaky: fronta ssttooovvvkkkyyy kilometru vzdalena..straty elitnich SS 5,000 zabitych, 5000 ranenych ( nemecky pramen), 200 padlo do zajeti. Predstav , ani casove to pro ZBABELCE nevychazi        zle 3 vs 60 dni. Mas to hochu nejak pomychane, jinak zdravim..     

       

Jindra 7.5.2007 12:46

Re: Re: Jindra

Ještě jsem neviděl Slováka bojovat, leda zdrhat přes frontu a nebo se zašívat za německejma liniema a vydávat židy do koncentráku.

Miguel Alvarase 7.5.2007 13:53

Re: Re: Re: Jindra

Uhm, tak toto je na liecenie.

Jindra 7.5.2007 15:56

Re: Re: Re: Re: Jindra

Slováci jsou zbabělci, to ví každej.

Jindra 7.5.2007 7:27

Jindra

A teď vám vyjebeme piču Slovačiska.

aaa 6.5.2007 18:24

web

Cooolll webík:

http://nacestach.kvalitne.cz/ >-VV>-

karnaut 6.5.2007 19:39

Re: web

precital som si zas po dlhej dobe nejake ceske formu, na ktore prispievaju aj slovaci. raz mi bolo do smiechu, potom zas do placu. zaraza ma, kolko primitivov ma doma internet. v cech aj na slovensku. jednoznacne vyhral JINDRA (tazko ho pmenovat. snad somarik). na druhom mieste skoncil KALASNIKOV (pevne verim, ze recesista). je to velka hanba.

PS: prosim vsetkych normalnych slovakov a cechov, aby pri reakciach na prispevky nereagovali sposobom: A co vy slovaci... alebo na druhej strane: A co vy cesi... lebo tym urazate uz vsetkych a vtedy to mne zacina byt poriadne luto.

kalašnikov 6.5.2007 20:00

Re: Re: web

Áno, máš pravdu, myslel som to ironicky. Tých Čechov však treba trošku v tej ich bohorovnosti podpichnúť ;-D

Jindra 7.5.2007 7:30

Re: Re: Re: web

He he, teď dostanete od nás na piču a pojedete domu. Od béčka.

Adyno 6.5.2007 18:06

"Iritujú" ma príspevky slovenských primitívov

"Iritujú" ma príspevky slovenských primitívov. Ba ma priam "serú". (Pardon za výraz). Kvôli takýmto primitívom a ich blbcom vo vláde sa vytvára svetový obraz o Slovensku, ktorý sa samozrejme na Západe aj zo strany Čechov a ich postavenia vo svete ( ktorých postavenie nerobil Mečiar a hokejoví HEJ Slováci), vedia títo Česi vo svoj prospech dobre predať. A to ma štve najviac. To si ozaj stále kamaráti myslíte, že jsme "všichni jen Ti báčové?" Bohužiaľ slovenskí primitívi na tejto stránke Vás o tom nepresvedčia...

ZAHORAN 6.5.2007 19:19

Re: "Iritujú" ma príspevky slovenských primitívov

..mohol by si doverne prezradit kde si videl svetovy obraz Slovenska? Ten (svet) kauza Slovensko  absolutne, ale absolutne nezaujima. A pokial ide: "Vedia Cesi vo svoj dobre predat.." Kde? Na 'Konskom trhu?' Mozes spat pokojne: do Cechov svet 'nepichne,'rovnako ako do Slovakov. Ale:'slovenski primitivi'- hokejovy Hej Slovaci. Tak tu si sa ukazal PREMIER PRIMITIV TY SAM! Vies ty vobec odkial toto slovo pochadza??

detone 6.5.2007 17:06

kalašnikov,nerob hanbu.Nestačí Fico,Slota a Mečiar?

kalašnikov 6.5.2007 17:55

Re: kalašnikov,nerob hanbu.Nestačí Fico,Slota a Mečiar?

Len sa čudujem aký je ten český národ zakomplexovaný. Im by nepomohlo ano sto Freudov. Prehrajú jeden zápas a nacionalizmus, závisť, zatrpklosť a zlomyselnosť z nich tryská ako z fontány. Proste nemôžu prekusnúť, že sme lepší.

Stanley 6.5.2007 18:31

Re: Re: kalašnikov,nerob hanbu.Nestačí Fico,Slota a Mečiar?

 Když jsme my Češi jako CELY' národ, tak zakomplexovaní a  Vy ne,tak mi prosím vysvětlete, proč někteří slovenští fandové,při nástupu českého fotbalového mužstva na Tehelnom poli,nás           "vítali" křikem - český k..vy !   Já tam byl a slyšel jsem to !

kalašnikov 6.5.2007 20:05

Re: Re: Re: kalašnikov,nerob hanbu.Nestačí Fico,Slota a Mečiar?

My na to máme právo, pretože sme pod vašou knutou úpeli 70 rokov;-) Spod nadvlády Maďarov sme sa dostali priamo pod vládu Čechov. Najprv nás okupovala Budapešť, potom Praha:-/

Teraz však máme vlastný štát a ukazuje sa že vás vo všetkom predbiehame: ekonomike, politickej stabilite, kultúre, a ešte aj v tom hokeji;-D A to sú dôvody vášho komplexu

Jindra 7.5.2007 7:29

Re: Re: Re: Re: kalašnikov,nerob hanbu.Nestačí Fico,Slota a Mečiar?

Akorát jste nás 70 let vyžírali a díky vám jsme tu měli komunismus s vašim Husákem a Bilakem ty vole.

ruzinov 7.5.2007 9:38

Re: Re: Re: Re: Re: kalašnikov,nerob hanbu.Nestačí Fico,Slota a Mečiar?

Zabudol si Na vášho súdruha Gotwalda, Novotného a dalsich, čo sa klanali Stalinovi a prosili na kolenách v Moskve len aby došli do Prahy Vás oslobodiť . Na slovensku sa kvuli Vám museli opakovat volby len aby ste vy komunisti vyhrali a potomv všetko riadili z Prahy.

akon 7.5.2007 11:41

Re: Re: Re: Re: Re: kalašnikov,nerob hanbu.Nestačí Fico,Slota a Mečiar?

komunizmus na slovensko zavliekli cesi, ked v cechách vyhrali. na slovensku vyhrála ľudová strana. komunizmus mal hniezdo v prahe tak sa nauč dejiny a potom tu kecaj kecálku. troch am prekvapuje samého že tak vulgárnemu čechovi odpovedám. proste Jindro si hnus.

Jindra 7.5.2007 12:45

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kalašnikov,nerob hanbu.Nestačí Fico,Slota a Mečiar?

Jasně a po 68 jte se paktovali s Rusákama a s jejich pomocí přes federaci nás vyžírali. Kde byste na to vzali vy kokoti než od Čechů.  

Bohous 6.5.2007 16:17

To je krasa

A oni ti Slovensti "separatisti" porad nemohou zapomenout na to jak si zpivali a stale zpivaji

"Rez a rubaj do krve - po tej Ceskej kotrbe ........."   Tem rozumnym Slovakum preji, aby to vyhrali. Je to jenom hokej - nekdy vyhraji Cesi, nekdy Slovaci. Prece se nehraje o Stanley Cup, kde porad hraje mnoho nejlepsich Slovaku a Cechu - (Jagr, Straka, Hosa, Elias atd.atd atd.) MS je a vzdy bude hokejove "B" becko.

marian 6.5.2007 17:27

Re: To je krasa

To si to tak mal brat ked ste sa stali majstri,ze je to nepodstatne a ze hralo becko.To su iba vyhovorky.

Stanley 6.5.2007 18:37

Re: Re: To je krasa

 A jak jsme to brali ?  Vy jste také přece vyhráli hokejové  MS !  Měli jste radost a my ji míváme taky, co je na tom nenormálního ?


Feri odešel s kryptoměnou za 3 miliony. Za peníze z mandátu, tvrdí

Dominik Feri | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Bývalý poslanec Dominik Feri stihl od začátku letošního roku do konce květnu nakoupit kryptoměnu v hodnotě přes 3...

Sledujeme začátek rituální sebevraždy lidstva, říká Čech s IQ 206

Oficiálně nejchytřejší Čech nepůsobí jako robot, nechrlí ze sebe tisíce... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Je jedním z nejchytřejších Čechů, ale jako robot nepůsobí. Při osobním setkání je Karel Kostka, vzděláním učitel,...

Z dětství jsem si nesla zranění, rodinu chceme, říká Gregor Brzobohatá

Taťána Gregor Brzobohatá | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Vítězka Miss World, topmodelka, zakladatelka nadace a influencerka Taťána Gregor Brzobohatá přijala další výzvu: právě...