O jeho odchodu z Lotusu, jenž mu ne zcela dobře a hlavně pravidelně platí, do Ferrari se spekuluje dva týdny. Původně měl být Räikkönen novou akvizicí Red Bullu, ze kterého po sezoně odchází Mark Webber (končí v F1). Jenže při závodě na Hungaroringu se sešel šéf týmu Red Bull Christian Horner s manažerem Fernanda Alonsa - jezdce Ferrari - a následně Horner přiznal: "Někdy se z ničeho nic objeví možnosti, které by vás ani v nejmenším nenapadly."
A naopak Räikkönenův manažer se objevil v sídle Ferrari. Sám pilot jakékoliv spekulace odmítl komentovat, tvrdil jen, že se rozhodne podle sebe a udělá - navzdory veřejnému mínění - vše, co bude nejlepší pro jeho kariéru.
ČTĚTE TAKÉ |
A zmíněný finský deník pak tvrdí, že dle jeho zdrojů je jasné, že Räikkönen půjde do Ferrari. Nahradit tam má právě Alonsa, který je nespokojený s vozem a chce do Red Bullu. Významně o něj stojí i Dietrich Mateschitz, majitel firmy Red Bull, který má ve stáji v podobných záležitostech klíčové slovo.
Stejný list už v roce 2006 s předstihem oznámil první Räikkönenův příchod do Ferrari, má tedy zřejmě dobré zdroje.
Paradoxní je, že 33letý Fin musel po sezoně 2009 Ferrari opustit a uvolnit místo právě Alonsovi. Tehdy však jako odškodné dostal 17 milionů eur a následně další dva roky strávil v rallyeovém mistrovství světa. V roce 2012 se vrátil do F1 v týmu Lotus, ve kterém od té doby vyhrál dva závody. Letos k tomu přidal i pět druhých míst a stejná příčka mu patří i v celkovém pořadí. Lídrem je Sebastian Vettel.
Ve formuli 1 je momentálně volno, pokračuje se až příští víkend na okruhu Spa v Belgii, kde se taky očekává oficiální vyjádření Red Bullu i Ferrari.