Server BBC se ještě před úterním vítězným zápasem české hráčky pustil do úvah, v čem se mimo kurty od globálních hvězd typu Sereny Williamsové, Mariji Šarapovové či Euqenie Bouchardové liší.
Britští redaktoři dospěli k tomu, že největší rozdíl je v samotné osobnosti tenistky z Fulneku. Zatímco její rivalky přizpůsobily chování svým úspěchům, Kvitová dál zůstala dívkou skromnou a pokornou.
Sama česká hráčka je v tom svými slovy utvrdila: „To, že jsem vyhrála pár tenisových zápasů, neznamená, že se musím stát někým jiným.“
Jasně, svůj reklamní potenciál zatím neplní ze sta procent, nikoliv však vlastní chybou. Dobře ví, že dlouhodobé marketingové možnosti vycházejí zejména ze sportovních úspěchů, pro které je třeba tvrdě trénovat. A to Kvitová dělá.
Mimoto díky sympatickému vystupování získává mnoho nových fanoušků. Další krok už není jen na pětadvacetileté Češce. Ten kdo teď bude muset zabrat, je její nový marketingový tým, který před londýnským turnajem sestavila...
A první úspěch už je na světě: Kvitová se před několika dny objevila v odvážné póze na stránkách magazínu ESPN.