• schránka
  • Přihlásit Můj účet

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A27n20n10a17, 65T76o79m64e90k23, 71J71a91n 36a41n67d 58D82a77n90i49e49l 15f11r

28. 1. 2007

Hi,

Today in Krakow hospital Janek was walked in the room !!! It`s a very good news !! If you want more news about Jan Mazoch please come to www.onet.pl   Your press not enough write about health of Jan. I wonder, why ??? Your don`t like this ski jumper ??? We likeV him and other ski jumper like example Jan Matura or Jakub Janda.

Best wishes from Poland !   >-

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P45O64L81A95K

27. 1. 2007

VVjakie wy macie nowiny bracia czesi ? Mazoch mówi i chodzi - polskie serwisy podają więcej informacji o waszym rodaku niż wy ! Wstyd !

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

A80n69n29a 88(47P78o78l33a65n12d10)

27. 1. 2007

The first words of Jan Mazoch in Krakow hospital today: Mazoch: "Bara, jak se ma nas miminek?"

Narzeczona: "Dobrze, Honzo, dobrze... Oboje jesteśmy zdrowi. Nie martw się o nas. Jak ty się czujesz?"

Mazoch: "Teraz już wszystko się ułoży... Zobaczycie, szybko stanę na nogi, czuję się coraz lepiej".

Rodzice: "Ludzie modlą się za twoje zdrowie, Honzo".

Mazoch: "Podziękujecie im ode mnie".

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

B14a43t76h

27. 1. 2007

dík za dobrou zprávu

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

p22i43o78t95r

27. 1. 2007

Wszyscy mówią: przesłać Mazocha do Czech. Jego menadzer Baier mówi dzisiaj że jego wyzdrowienie to efekt jego silnej kondycji sportowej...  Może ktoś z Czechów (menedzer, działacze sportowi, lekarz reprezentacji, kibice)  by podziekował i pogratulował Polskim lekarzom, że wyprowadzili go z tak krytycznego stanu. Zamiast sepkulować kiedy go zabiorą do szpitala w Pradze pomyślcie że to lekarze w Krakowie są za niego odpowiedzialni. Krzywda mu się nie dzieje. Jest z nim dziewczyna i rodzice. Pozdrrawiam Janka, wszystkich i Czechów

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K61o73r42n54e17l 68f85r37o40m 77p14o98l70a10n94d

27. 1. 2007

Hi,  n;Ahoj]

I`m from Poland. We in our country like czech so much and we pray for Jan Mazoch`s health. We "drzime palce" but I don`t understand why you are so angry for us-Poland people. We are your friend !!!!!  All polish people with Jan !!!! He will be safe and sound !!!!!!!!

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

A82g83a 31z 92P82o33l22s57k17a

26. 1. 2007

Zdrowiejesz Janku - obudziłeś sie i mówisz, oddychasz sam. ZDROWIEJESZ. POLSKA CAŁY CZAS WIERZY W CIEBIE I CZEKA NA CIEBIE. POLSKA JEST Z TOBA JANKU-NAPRAWDĘ.VVVVVV

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

t11o56m82e72k 57z 72k36r70a32k49o12w17a

26. 1. 2007

Jan zaczał rozmawiac z lekarzami. Chwała Bogu !!!

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T63V

25. 1. 2007

Přenosy skoků na lyžích již sleduji v TV několik desetiletí. Nikdy jsem ale neviděl ani neslyšel, že by případné pouhé naklonění hrany lyže mělo takový efekt, aby skokanem mrštilo doprava tak, jak jsme to viděli v několikrát opakovaném  záběru. Proto myslím, že zde šlo více o peníze za přenos televize než o bezpečnost závodu. Doufám, že vyšetření případu bude věnována veškerá odborná pozornost.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

I35D61O60L 13T20V

26. 1. 2007

PS .......... A TRESTNÍMU POSTIHU PŘÍPADNÝCH VINÍKŮ .....

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

B48a11r28t66e40k 98Z 19P59o92l90s50k94i

25. 1. 2007

Tego Ci życzę ja i cała Polska. Obudz się i zdrowiej. jesteś młody - życie przed Tobą

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Š71v49e26c 34J53i60ř85í

25. 1. 2007

Když něco neumím tak to nedělám.Těžko dávat vinu někomu jinému.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

k22i79l66l50y

25. 1. 2007

.. na tebe jsem tu právě čekal.....

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R43i76k31i

26. 1. 2007

Tak nepiš, protože tobě absolutně nejde přemýšlení, máš asi permamentní otok mozku. Že tě baví se tak soustavně zesměšňovat !

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není