Diskuse k článku: McLaren rekordní postih ustojí

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 10
  • Poslední: 16.9.2007 18:05
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
15.9.2007 17:13

Zaplatí to z portokasy

ale přesto není zcela jasné, jestli to nebyl podraz od Ferrari. Poslat ke konkurenci svého maníka a potom konkurenci očernit?

Nakonec však rozhoduje skutečná kvalita a ta je u Mercedesů tradičně na výši, žádného chudáka, který přinese nějaké dokumenty, určitě nepotřebují.

15.9.2007 21:08

Re: Zaplatí to z portokasy // KVALITA MERCEDESŮ UŽ DÁVNO NENÍ, CO BEJVÁVALO!

PS .... DRŽ SE SVÝHO KOPYTA "MAGOŘINY" A NEPINDEJ DO VĚCÍ, KTEREJM NEROZUMÍŠ!!Rv;-D

15.9.2007 21:34

Re: Zaplatí to z portokasy

To jsme viděli v minulých ročnících .... Teď se vysvětlil ten raketový start, prostě okopírovali co mohli, doplnili vychytávky Ferrari o ty své a stali se nejlepšími. Měli vzít body i jezdcům, proč stáji ano a jezdcům ne ? Protože jsou to práskači ? To nic nemění na tom, že auta, ve kterých vítězili byly okopírovaná od konkurence.

15.9.2007 21:40

Re: Re: Zaplatí to z portokasy/// JEZDCI NEJSOU KONSTRUKTÉŘI A ......

..... O BODY KVŮLI AUTŮM BY MOHLI PRÁVEM PŘIJÍT TEHDY, KDYBY JEJICH AUTA ........

PS ..... NEODPOVÍDALA PLATNÝM PŘEDPISŮM A JINAK POCHOPITELNĚ NIKOLIV!

16.9.2007 1:04

Re: Re: Re: Zaplatí to z portokasy/// JEZDCI NEJSOU KONSTRUKTÉŘI A ......

Jejich auta byla konstruována s pomocí ilegálně získaných informací. Potrestáni nebyli jen proto, že spolupracovali při shromažďování důkazů. Jinými slovy práskli svého zaměstnavatele. Účel světí prostředky.

16.9.2007 10:06

Re: Re: Re: Re: Zaplatí to z portokasy/// JEZDCI NEJSOU KONSTRUKTÉŘI A ......

..... PATRNĚ, PRO NEDOSTATEK ROZUMU, NEBO ELEMENTÁRNÍHO PRÁVNÍHO CÍTĚNÍ, ZCELA NECHÁPEŠ, ŽE ZÁVODNÍ JEZDEC NEMŮŽE NÉST ZODPOVĚDNOST ZA NEKALOU ČINNOST KONSTRUKTÉRŮ SVÉ STÁJE A ZA SVOU LOYALITU KE STÁJI A BÝT DOKONCE ZA TYTO ZÁLEŽITOSTI TRESTÁN ......

PS ...... V HODNOCENÍ JEZDCŮ!!Rv(Y)

15.9.2007 21:40

Re: Zaplatí to z portokasy

Ha ha, Mercedes tradičně na výši... To jsem sledoval poslední sezóny ty motory co odcházely skoro každý závod.  A navíc přechod k Bridgestonu bez jediného problému, to je poněkud divné. Bez detailních údajích a datech o zavěšení by na tom strávili celou sezonu, tak jako např. ostatní špičkové stáje BMW a Renault. Ale třeba měli štěstí a něco je napadlo...

16.9.2007 1:05

Re: Re: Zaplatí to z portokasy

..... napadlo je všechny ty draze získané informace ukrást .....

16.9.2007 7:38

Mercedesovy tradice

Už ve 30.letech byly stříbrné šípy firmy Mercedes bez konkurence. Teptve, když Mercedes přestal závodit, uvolnil se prostor pro Audi.

Dnes je pro Mercedesa ovšem důležitější, vyrábět držáky, které jezdí na celém světě jako taxíky a služební auta. Koncem 90. let se kvalita některých vozů vrátila na úroveň běžných spotřebních vozů, jako Renault nebo Peugeot, po protestech zákazníků však Mercedes zareagoval a dnes se sotva najdou lepší seriové vozy.

Samozřejmě, stejně jako BMW padli na nos s Roverem, padli Mercedesovci s Chryslerem, kvalitu si uhlídají pouze doma.

F1 nemá ovšem se sériovými vozy nic společného, jde pouze o propagaci. Přesto je znát zázemí, vývojáři a technologové mateřských firem na těch vozech spolupracují.

16.9.2007 18:05

Re: Mercedesovy tradice // VE TVÉM VNITŘNÍM SVĚTĚ, MAGORE, KDE NEPLATÍ REÁLNÝ ČAS A PROSTOR, SLÁVA STŘÍBRNÝCH ŠÍPŮ .......

....... MOŽNÁ POŘÁD TRVÁ, AVŠAK JESTLI SI DOKÁŽEŠ 7x ZNÁSOBIT POČET PRSTÍKŮ NA OBOU SVÝCH TLAPKÁCH, TAK ASI TOLIK JEŽÍŠKŮ UŽ BYLO OD DOBY TÉ JEJICH SLÁVY A MEZITÍM I JISTÝ LUMPÍK HITLER ROZPOUTAL NEPLECHU, KTERÉ SE ŘÍKÁVÁ WWII, PO KTERÉ UŽ ŘADA VĚCÍ Z TEBOU VZPOMÍNANÝCH LET 30.-TÝCH,

PS ..... UŽ NEVRATNĚ BYLA JINAK!!R^:-)