Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kiki a Maki rozjely reklamní kampaně. Nikdo neví, co s nimi bude

Jejich marketingová značka byla minimálně stejně cenná, jako jejich sportovní výkony. Řeč je dnes už o bývalé dvojici beachvolejbalistek Kiki a Maki. Jejich rozchod totiž kromě věrných fanoušků a expertů zaskočil také někoho jiného - sponzory, kteří je finančně podporovali a sportovkyně za to na oplátku jejich značky prezentovaly na veřejnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VG

30. 7. 2015 14:00

Slepice. Třeba rýžovat dokud to jde. Kdo má peníze je svobodný.

0 0
možnosti
JB

30. 7. 2015 12:12

Co teď s tím redbulem? Asi vylejt do záchodu a pro jistotu 2x spláchnout :)

0 0
možnosti
JK

Většina sportovních fanoušků si neuvědomuje, že dnešní vrcholový sport je byznys. (Je to znát z různých komentářů typu "no bóže, tak se dvě holky rozešly, a co, lidé se rozcházejí".)  Špičkový sportovec se nemusí živit jinou prací, může trénovat, kdy a kde potřebuje, jezdit po světě a neplatit to z úsport svých rodičů jen díky sponzorům. Vůči sponzorům dívky měly povinnosti a ty porušily tak neuvěřitelným způsobem, že se o tom budu učit studenti sportovního managementu nejen v Česku a Rakousku. (Chudák K. Kolocová je takovou studentkou.) Navíc Sluková s Nauschem připravili dvě další ženy o práci a živobytí, protože spolu pár utvořit nemohou, jejich specializace to vylučují, a v Česku pro ně partnerky nejsou. Bylo to totální selhání odpovědnosti. Navíc dva elitní české páry to připravilo o účast na ME a asi i olympiádě a celý český plážový volejbal o příliv peněz, protože to, co si sponzoři kupovali, byla ta infantilní značka "Kiki a Maki"-  značka českého nechavolleyballu. Nic jiného.

0 0
možnosti
JK

Oprava: beachvolleyballu... (jak se mi povedlo nechavolleyballu:-)? )

0 0
možnosti