Za soupeře ale nepovažuje pouze monoposty McLarenu, ale také piloty stáje BMW, kterým se zatím daří. "Je to závod, který už bych chtěl konečně vyhrát," řekl novinářům finský závodník. Upozornil na kvalitní únorové testování na této trati a dobře připravená auta.
Charakteristika trati: |
Délka okruhu: 5412 m. |
"Ferrari se tady vždy dařilo a já v tom hodlám pokračovat. Pro mě je vítězství tady výzvou," prohlásil Räikkönen, kterému se zvedlo sebevědomí po výhře v minulém závodu. "Můžu s tímto autem vyhrát kdekoliv, i když to bude opět velká bitva," podotkl.
Räikkönenův brazilský spolujezdec Felipe Massa úvodní dva závody letošního ročníku nedokončil, ale v Bahrajnu loni vyhrál a právě na tamní trati se chce vrátit na přední pozice. "Měl by přestat s tím vtipkováním a začít jezdit. Má na to, aby vyhrával," nechal se slyšet bývalý pilot Ferrari Michael Schumacher, sedminásobný mistr světa.
Lewis Hamilton sice vede šampionát díky vítězství v úvodním závodu, ale vozům McLaren se minule v Sepangu moc nevedlo. Brit měl problémy s autem a nakonec byl rád za pátou pozici; v průběžném pořadí jsou za ním o tři body Räikkönen a Heidfeld. Hamilton má na Bahrajn dobré vzpomínky, loni se tady jako vůbec první nováček dostal na stupně vítězů a na stejném okruhu vyhrál v roce 2004 závod F3, třebaže tehdy startoval až z 23. pozice.
Okruh v poušti závodníky potrápí zejména množstvím písku, jehož miniaturní zrnka poletují ve vzduchu. "Není snadné na tento závod nastavit auto. Písek je všude, ale máme zkušenosti," pravil Räikkönen. Mechanici Ferrari navíc pro závod v Bahrajnu připravili nový "nos" auta, který má být zásadní inovací aerodynamiky vozu.