26. června 2014 11:22 Lidovky.cz > Sport > MS fotbal 2014

Tvůrce loga Apple, žralok i reklama na Snickers. Suárez baví internet

Tak ho FIFA konečně dopadla... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Tak ho FIFA konečně dopadla... | foto: Twitter

I kdyby odteď uruguayský útočník Luis Suárez nastřílel tisíc gólů, tohle mu už nikdy nikdo neodpáře. Jeho kousanec do ramene italského stopera Chielliniho spustil na internetu lavinu: fanoušci po celém světě si z liverpoolského střelce utahují a vytvářejí desítky vtipných koláží.

Suárez nekousal poprvé, během kariéry se do soupeře zahryzl už třikrát. Poprvé ještě jako hráč Ajaxu kousl Ottmana Bakkala z Eindhovenu a dostal trest na sedm zápasů.

Další útok přišel loni v dubnu, tehdy se zakousl do ruky Branislava Ivanoviče z Chelsea a nesměl nastoupit v deseti zápasech. Až poslední zkrat, který se odehrál deset minut před koncem závěrečného utkání ve skupině D, ale odstartoval největší vlnu lidové tvořivosti.

Suárezovo kousnutí

Zatímco sedmadvacetiletý útočník čeká, jak na jeho nesportovní chování zareaguje FIFA, sklízí posměch ze všech stran.

Například Mark Stobbart, který vytváří vtipná fotbalová videa na YouTube kanálu 442oons, zareagoval hned v úterý, kdy se zápas mezi Uruguayí a Itálií hrál. Ze Suáreze udělal démonem posedlého upíra a složil pro něj písničku, která paroduje hit Michaela Jacksona "Beat it".

Také na Twitteru fanoušci od úterního incidentu zveřejňují jednu koláž za druhou. Podle téhle by se třeba Suárez uplatnil jako součást dětské hry Hungry Hungry Hippos.

Tenhle obrázek zase naznačuje, že Suárez by mohl ztvárnit žraloka ve slavném filmu Čelisti.

Tenhle příspěvek by prý měl posloužit jako důkaz pro vyšetřování incidentu. Je z něj patrné, že Suárez Chielliniho opravdu kousl.

Mnoho fanoušků navrhovalo, aby Suárez po návratu na hřiště navlékl náhubek - stejný nosil třeba Anthony Hopkins jako Hannibal Lecter ve známem filmu Mlčení jehňátek. Tady se můžete podívat, jak by mu taková ozdoba slušela.

Suárezovo kousnutí by mohla prokázat také moderní technologie - podobná té, která pomáhá rozhodčím zjistit, jestli míč přešel brankovou čáru.

Podle tohoto obrázku je důvod Suárezova podivného chování jasný: na hřišti se z něj stává krvelačný upír.

Výrobce tyčinek Snickers dokonce využil Suárezův kousanec pro vlastní reklamu. "Chutná lépe než Ital," píše se na obrázku.

A podle tohoto příspěvku je konečně jasné, proč počítačová společnost Apple zvolila jako své logo nakousnuté jablko. Nápis "Byl tu Suárez" vysvětluje vše.

dac