Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

STUCHLÍK: Jak jsem se mýlil v (buzní) politice

Nikdy jsem neskrýval, že jsem gay. Ani jsem to nijak aktivisticky nevyzdvihoval. S Davidem jsme spolu přes 18 let, od roku 2009 registrováni. O rovná práva s ostatními jsem stál, přeci nejsem untermensch. O název manželství ne. A právě v tom jsem se mýlil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

1. 4. 2019 15:56

Co dělají a s kým jsou v ložnici, je mi jedno, ale na děti NENÍ nárok. Ani u heterosexuálů.

0 0
možnosti

D. Stirský

31. 3. 2019 11:54

Kazatel ve SZ nemluví o tom, zda mají být spolu muž a žena. Říká toto: "Lépe je dvěma nežli samotnému; jejich námaha má štědrou odměnu: Padne-li jeden z nich, druhý ho zvedne, padne-li osamělý, běda, kdo zvedne jej?! Dva lidé spolu spící lépe zahřejí se, jak ale zahřeje se ten, kdo spí sám? Je-li napaden jeden, dva spolu odolají;trojitý provázek se těžko přetrhne!"

0 0
možnosti

31. 3. 2019 12:09

A brání jim někdo být spolu?

0 0
možnosti

V. Církva

31. 3. 2019 10:49

Škoda, článek začínal hezky. Závěr je bohužel mimo. Říká se představ si sebe v situaci druhého. Kdybych byl homosexuál asi bych se rozhodoval jestli zůstat sám a věnoval se třeba církvi jako kněz. Je možné, že bych na to neměl a začal bych s někým žít. Nevím jestli bych šel do registrovaného partnerství. Pokud bych našel někoho s kým bychom si rozuměli tak určitě. Určitě bych nechodil na Prague Pridy a exhibicionistické akce. Asi bych s přítelem chodil do společnosti, ale určitě bych se nelíbal a asi nedržel za ruce ve společnosti. A určitě bych nikoho neadoptoval a nekazil mládež. Homosexuálové jsou lidé kteří si zaslouží respekt, pokud svoji sexuální preferenci žijí v harmonii a nikoho neobtěžují. Každý má právo být pilot, být milionář, být krasavec silák a svůdník a být zdravý. Je ale hodně lidí kterým zdravotní problémy, nebo inteligence to předchozí neumožňují. Nemůžu být třeba pilot nebo nejsvůdnější člověk na světě.

0 0
možnosti

V. Církva

31. 3. 2019 10:49

Homosexuál má právo uzavřít manželství se ženou. Smyslem manželství je soužití, plození a výchova dětí. Pokud to homosexuál nemůže prostě tohoto práva nemůže využít, tak jako já nemám fyzicky na to být pilotem.

0 0
možnosti

30. 3. 2019 20:48

Mně homosexuálové nikdy nevadili. Nikdy by mi nenapadlo na ně pohlížet jinak než na jiné lidi. Ale to se změnilo. Ten jejich odporný exibicionismus, se kterým cpou svou "jinakost" všem pod nos, můj pohled změnil. Tohle asi neplatí pro všechny, ale tihle zamindrákovaní exhibicionisté nejsou normální lidé. Ne pro svou sexuální orientaci, ale kvůli tomu, jak se předvádějí

0 0
možnosti

28. 3. 2019 7:36

NIKDY!

0 0
možnosti

J. Nový

28. 3. 2019 6:29

"Nerozlišujte, nesuďte. Dejme jim šanci. Dejte jim šanci.

.

Nesuďme, ale rozlišujme. A samozřejmě jim dejme šanci, proti tomu rozhodně nic. Ale chlap je chlap a žena je žena a tak to bude, i kdyby blázni prosadfili zákon, který to popře a řejne, že mezi mužem a ženou není žádný rozdíl a oba jsou jen a pouze člověkem. Takový zákon možná i bude, protože současná společnost už nemůže překvapit, ale na přírodě a skutečnosti to nic nezmění. jen se budeme muset přetvařovat, abychom nebyli odsouzeni za diskriminaci a já nevím, co ještě.

0 0
možnosti

1. 4. 2019 15:55

Jak říkám: dáme slepcům řidičáky, abychom je nediskriminovali?

0 0
možnosti

Adamzdenek

27. 3. 2019 11:28

Naprosto souhlasím, všichni obyvatelé cr stejná práva a povinnosti.

0 0
možnosti

J. Nový

28. 3. 2019 6:26

Dle ústavy a zákonů mají všichni lidé stejná práva a povinnosti (vynechme pár nepodstatných výjimek u žen).

Tady rozhodně nejde o stejná práva. jdše o jiná, další práva.

Pokud vyjdou do ulic zoofilové nebo pedofilové, že chtějí stejná práva jako mají ostatné a budou argumentovat stejně jako homosexuálové, že za svoji sexuální orientaci nemohou, tak nebudou chtít stejná práva, ale také jiná, další práva. V tom je rozdíl. je zbytečné to maskovat za "stejná práva". Ty už mají nyní. Mohou si vzít osobu opačného pohlaví jako kdokoliv jiný. V tom je nikdo nediskriminuje.

0 0
možnosti

27. 3. 2019 2:59

Manzelstvi bylo odjakziva spojeni a souziti muze a zeny, heterosexualni vztah. Homosexualni vztah ma jine jmeno a tak jejich souziti by se melo take nazyvat jinak. Treba homzelstvi nebo tak nejak a samozrejme by ti lide meli mit stejna prava.

0 0
možnosti

A. Fafejta

27. 3. 2019 7:08

Souhlasim s Vami. Jen uvazuji tak, ze manzelstvi je jako pravni status hluboce ukotvene v nasem pravnim radu, odkazuje se na nej rada zakonu. Jde tedy podle mne take o to, aby to bylo legislativne co nejjednodussi. A v tu chvili se proste muze ukazat, ze uprava definice manzelstvi je nejmene narocnou procedurou. Ale nejsem pravnik a mohu se v tomto mylit.

0 0
možnosti

27. 3. 2019 2:22

Úctu přináší jen úctyhodné jednání. Vytváření komedie, kdy se na radnici líbají dva chlapi, starosta jim u toho dává rady do rodinného života a nuceně se svazek pojmenuje manželství, to k úctě nikdy nepovede.

0 0
možnosti

A. Fafejta

27. 3. 2019 7:12

Mne dva partneri, kteri se miluji a chteji se vzit, at uz je to par heterosexualni nebo homosexualni, nicim neuctivi ci neuctyhodni nepripadaji.

0 0
možnosti

J. Sedlář

27. 3. 2019 1:02

Ale, ale. Co jim brani uzavrit manzelstvi ? NIC. Jo vono je to svazek muze a zeny. Aha. A co jim brani ? NIC. Co tam mate dal ? Svazek muže a ženy je maželství, svazek stébel je snop, svazek vláken je lano, svazek se svazem (Sovětským nebo EUropským) je na věčné časy, svazek STB je kampaň (©AB). Abychom si rozuměli co je pojem, dojem a průjem.

PS: když už bych byl pro, pak jedině s podmínkou že manželství je svazek kohokoliv/čehokoliv/v jakémkoliv množství s čímkoliv/kdekoliv. To abychom náhodou hento - tento nedyžgrymynovali - cokoliv/kohokoliv/kdekoliv/jakkoliv. Kapiš ?

0 0
možnosti