Diskuse k článku: Erdogan: Turecko de facto zahájilo pozemní operaci na severu Sýrie

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 39
  • Poslední: 22.1.2018 12:09
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Křivan 22.1.2018 12:09

Zajímavá bude reakce RB OSN. Předběžná vyjádření jsou, že Rusko Ankaru odsoudí a státy NATO Turecku přiznájí právo na proporcionální sebeobranu na území Sýrie.

PS. A co Kurdové?

j. kříž 21.1.2018 13:15

kurdove si prostě vybrali blbou stranu a tou je IS+ USA budou proto smeteni stejně jako jejich touha po vlastní hroudě

J. Křivan 21.1.2018 10:50

Kurdové obvinili Rusko, že bez jejich souhlasu by Turecko na ně nikdy nezaútočilo.

Turci chtějí obsadit 30 km pohraniční sanitární zónu.

P. Balcar 21.1.2018 9:13

Turecko zahájilo rozsáhlé bombardování Anfrinu v severozápadním cípu Sýrie obývaného Kurdy.

Pozemní operace už běží.

http://syria.liveuamap.com/

ISIS ještě pořád kope a Turecko už napadá sousedy, tam kde nepůsobí US Army.

J. Kanioková 20.1.2018 23:21

"Erdogan syrské Kurdy varoval před vojenským zásahem" Erdogan je zrůda !!!

Soumrak Kurdů - https://foreignpolicy.com/2018/01/16/twilight-of-the-kurds-iraq-syria-kurdistan/

Kurdští představitelé kdysi snili o tom, že z vlastního státu vybojují válkou proti IS. Teď bojují o své přežití.

J. Moravec 20.1.2018 21:50

rusove se z oblasti stahli. Assad Turecku vyhrozoval ze pokud tam poslou letadla, nemilosrdne je sestreli. A...houbes. Assad muze akorat vyhrozovat a zabijet civilisty. Hezky to odkoukal od rusaku.

j. kříž 20.1.2018 20:40

rusko formálně zaprotestuje nicméně proč nenechat erdogana udělat trochu té špinavé práce že

j. jonáš 20.1.2018 21:48

Co to melete??? Turecko, které na ony Kurdy útočí, je členem NATO!!! Stejně jako USA, které ty stejné Kurdy podporuje!!! To je problém NATO a Rusko s tím nemá nic společného... tedy, kromě škodolibé radosti nad nefunkčností tohoto vojenského spolku. Nicméně jak na Vás vidno... ovčané nechápou :)

P. Balcar 21.1.2018 9:21

NATO je obranný spolek s odstrašující vojenskou silou - žádná země NATO nebyla napadena, ale není centrálně řízenou Varšavskou smlouvou se zeměmi "dočasně" okupovanými Rudou armádou, ovčane.

NATO jaksi nemá na Turecko páky zabránit mu potlačovat lidská práva doma, nebo vést invazi do sousední země. Což méně bystří nechápou ;-)

M. Vaněk 21.1.2018 11:59

Ano, NATO odstrašuje potenciální útočníky preventivními útoky.

P. Balcar 21.1.2018 15:26

Kde? Na Krymu? Na Ukrajině?

J. Babicka 20.1.2018 18:39

No Kurdská komunistická strana PKK a její ozbrojené složky, nerepresentují všechny kurdy, spíše menšinu. Proti Turecku bojují již několik desetiletí a yala prohlášena většinou států včetně EU a USA za teroristickou organisaci.

Momentálně se hodila, že kromě proti Turecku, byla ochotna bojovat i proti IS. Je známá tím, že kromě turků dokáže zabíjet i kurdy co s ní nesouhlasí. Přál bych kurdům, aby se jim podačilo spojit území v Iráku s územím v Syrii v Kurdistán, jenže to ani Turecko, ani Irán ani ostatní státy kolem nedovolí

J. Křivan 20.1.2018 19:36

Správně jste napsal, "Momentálně se hodila..." Je to poučení pro všechny co se potencionálně mohou hodit.

Přátelství na jedno použití.

J. Kanioková 20.1.2018 23:24

Přesně. !

J. Babicka 21.1.2018 6:39

V politice neexistují přátelé nebo nepřátelé, nebo nějaké naivní a ideální představy. Rozhodující sou společné zájmy a ty se mění, takže v politice nikdo neví s kým se nakonec octne v posteli. Každá vláda má povinnost jednat v zájmu svého státu a jeho zájmy hájit I když to přátelství na věčné časy až to stojí co to stojí, tak pěkně zní

J. Křivan 21.1.2018 10:53

Pane Babičko, je to smutné, ale máte pravdu. Tak oprava.

Spojenectví na jedno použití.

p. vojvodík 20.1.2018 17:46

Hitler taky napadl polsko v sebeobraně. Nejlepší by bylo Gruzínce Ergogana zbavit svéprávnosti. Co na to OSN ? Turecko se patrně po 100 letech definitivně rozpadne. Škoda, že se tak nestalo po 1 ww.

J. Babicka 20.1.2018 18:29

V OSN mají převahu muslimské státy a diktatury a ty se za Turecko postaví,

M. Vaněk 20.1.2018 16:50

Kdyby USA netahaly Turecko do NATO jen proto, aby mohly ohrožovat raketami Rusko, nikdy by turecký režim takto vojensky nezbytněl. Kvůli tureckým raketám nakonec byla kubánská krize a musely stejně ty rakety stáhnout.

A. Kerbel 20.1.2018 17:04

pokud vim, tak Erdogan je ted Vas dobry kamos, a uz si proboha vymente tu ceskou vlajku za ruskou, cloveka to vzdicky poplete.

J. Křivan 20.1.2018 19:40

Pane Kerbelo, možná dokážete v čem Vaněk nemá pravdu.

J. Čížek 20.1.2018 19:54

Ivani na nás a ostatní státy NATO snad rakety namířeny nemají?

V poslední době agresorem v Evropě jsou jen rusáci. 1956 - Maďarsko, 1968 - my, naposledy byla napadena a oloupena Ukrajina! Předtím Gruzie atd. Už to konečně i se s. žVaňkem pochopte!

Rusáci klidně napadli i své spojence (Maďary, nás), když se jim nelíbilo, co dělají.

J. Kanioková 20.1.2018 23:27

Tehdy a teď... uff. Tehdy jsme byli jejich vazalové, dnes je to jinak, takže to srovnání kulhá

Anexe Krymu jako hotová věc – Zeman v tom není sám- http://www.iir.cz/article/anexe-krymu-jako-hotova-vec-zeman-v-tom-neni-sam

P. Balcar 21.1.2018 9:27

Žádné překvapení. Ruskou písničku o tom, že se Rusko agresivní vojenskou invazí na Ukrajinu a vojenskou anexí Krymu "bránilo" rozpínání NATO a podobné bláboly budou zpívat i další potrefení kolaboranti a ruští agenti.

S. Hammer 20.1.2018 16:37

A teď dá uku*v Janek pracky pryč a Kurdové posloužili, Kurdové mohou jít. Ankara ale má recht, že jsou to teroristé, neměl se s nima Janek paktovat. Teď bych to viděl na rafanec mezi Achchchmedem a Ivanem.

J. Křivan 20.1.2018 17:07

Pane Hammere, ono to není tak jak si představujeme. Jedná se severozápadní část Sýrie, kde žijí Turkmani a Kurdové. Ještě v nedávné historii tam Kurdové byli jen sporadicky. Tuhle odnož SDF pokud je mně známo Američané zrovna nepodporují. I když Turci již bombardují i oblasti pod vlivem USA. Čistě pro zajímavost je tam naopak malá skupina ruské armády, které měla monitorovat příměří. Ta se nyní z tohoto území dnes přesunula někam jinam. Je to hra ve které je hodně neznámých. Tak si počkáme, stejně nám nic jiného nezbývá.

S. Hammer 20.1.2018 17:17

Já si nic raději nepředstavuju, tohle se nemělo stát a uklidnění je v nedohlednu.

P. Balcar 20.1.2018 18:35

Američané mají severně od Manjibu hlídky:

US officials tell CNN that US troops continue overt patrols near Manbij, Syria. Officials say Turkish-backed rebels in the area regularly fire on these patrols and US forces occasionally return fire. One official said US troops in the Manbij area came under fire "in the last week"

P. Balcar 20.1.2018 18:35

http://syria.liveuamap.com/en/2018/19-january-us-officials-tell-cnn-that-us-troops-continue

S. Hammer 20.1.2018 19:27

Tam je bordel.... Tam si aspoň poblblí kovbojové z US army zastřílejí do růžovomodra...

Najdete na Lidovky.cz