Diskuse k článku: Bývalí evropští lídři vyzvali EU, aby nepodpořila mírový plán USA na Blízkém východě

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 88
  • Poslední: 16.4. 2019 20:32
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Nový 15.4.2019 18:08

Islamizace a antisionismus Evropy fakt nikomu nevadí? :(

R. Zahler 15.4.2019 17:58

"Bývalí" politici a funkcionáři dostanou vždycky rozum až tehdy, když jsou jen bývalí !!! K jejich předchozímu jednání je někdo donutil a nebo ve svých funkcích teprve dostali rozum ? V obou případech jsou potom asi demokratické volby úplně zbytečné a jen komedie pro voliče!

J. Škodák 15.4.2019 23:06

Ano, vystihl jste to dobře! Demokratické volby jsou čím dál tím více komedií pro voliče. Z takové komedie se pak snadno za nějakou dobu stane tragédie.

P. Šraier 15.4.2019 17:54

Svrchovaný palestinský stát tu stejně nikdy nebude. Anebo nebude minimálně do doby, kdy Palestinci uznají Stát Izrael. Plány, které s touto skutečností nepočítají, jsou stejně "reálné", jako plány na zrušení zemské přitažlivosti ... :-P

J. Elias 15.4.2019 17:18

Plán ještě není znám, ale bývalí lídři EU jej již odmítají? Co je důležitější? Svoboda a prosperita pro Araby v Samaří a Judei, nebo diktatura a bída na územích pod správou OOP a HAMAS?

R. Zahler 15.4.2019 17:53

Četls ten článek ?! Pokud ano, tak nepiš nesmysly !

J. Škodák 15.4.2019 23:01

Elias bude asi pseudonym ze jména vyvoleného židovského národa, ale tento anonym nemá inteligencí tohoto národa, protože by nepsal takové nesmysly! A pokud se takto vyjadřuje tak to může být také záměrná demagogie, která bývá součástí sofistikovaného plánu.

Č. Ludvík 15.4.2019 16:42

Trump je evidentně pod vlivem zeťáka Kushnera a jeho rodiny, což jsou ortodoxní židé.

Bývalí evropští lídři mají samozřejmě pravdu. Klid v oblasti nebude, dokud nezískají Palestinci svůj stát.

J. Kárník 15.4.2019 16:58

Nikoliv, klid nebude, dokud vedle sebe budou Arabové a Izrael. Palestina je jen malý kamínek v mosaice.

J. Moravec 16.4.2019 20:29

Jenže palestinci na svůj stát nárok nemají. Palestina je projekt KGB, nikoliv reálný stát. Navíc jej ani sami nechtějí, jejich vedení o to nestojí. Jim vyhovuje současná situace.

E. Derat 15.4.2019 16:28

Tak to by Doník nebyl rád, kdyby se tak modří šmoulové v Bruselu zachovali. Ale, nemám obavy, Macron, Juncker, Merkelová, Tusk atd. zase sklopí ušiska a stáhnou ocásky.

J. Škodák 15.4.2019 15:11

Tento „mírový plán USA" je postavený na starém známém způsobu:„Rozděluj a panuj!" Tak to nikdy nepřineslo mír, ba právě naopak!

V. Rybicka 15.4.2019 14:52

Je vidět, že ani evropští liberálové nedokáží spolknout vítězství a jeho výrazné progresivní presidentství. Donald je jediný, kdo na tomto poli něco dělal. Useless Obama jen tlachal a poklonkoval po celém světě. Skutečný Alfa Dog Donald má koule a vůli něco výrazného dělat, a to těm "čtyřiceti BÝVALÝM evropským politikům" nevoní. Who cares, což???

P. Kubáč 15.4.2019 14:43

Izrael : slušná občanská práva, slušné náboženské svobody i pro muslimy a křesťany, slušná ekonomika státu, pokud možno pořádek v krajině.

Arabské státy kolem včetně Palestinských autonomií : opak výše uvedného, zejména právní stát, ekonomika, pracovitost, pořádek a zacházení s Židy i křesťany.

Komu by baba Dymáková z Horní Dolní svěřila státní správu ?

M. Krátký 15.4.2019 14:06

Arabové - tedy muslimové z původního mandátního území Palestina sebrali pro sebe celé Jordánsko - tedy výraznou nadpoloviční plochu a státu Izrael vyhlásili nikdy nekončící válku ( těch arabských států proti Izraeli byla v tu chvíli celá řada ) - tak ať teď sedí tiše v koutě a šoupou nohama - tečka CZ - Jakékoliv mírové uspořádání si muslimové nepřejí - a my je budeme prostřednictvím našich pomatenců i z ÚV EU živit - n.a. s.r.a.t !!!

V. Petr 15.4.2019 14:52

Souhlas!

J. Jurax 15.4.2019 15:15

Ano.

Ovšem postoj EU je pro ni příznačný. Palestinské teroristy nutno v jejich spravedlivém boji podpořit. I SSSR to dělal, než se rozpadl.

L. Kubeš 15.4.2019 14:01

Zábavné, protestovat proti něčemu, co ti slovutní evropští politici nečetli, zřejmě jenom proto, že to pochází od těch zlých amerických imperialistů, kteří jen tak mimochodem Evropu vytáhli z bryndy v obou světových válkách, jak typická reakce evropských "elit". =))

J. Sýkora 15.4.2019 14:05

Nečetli to proto, že to Doník dosud nepublikoval protože bylo před izraelskými volbami.

Ještě nějaká blbá otázka?

:)

J. Novák 15.4.2019 14:15

Ano, další blbá otázka. Proti čemu protestujou?

J. Jurax 15.4.2019 15:22

Proti tomu, proti čemu jim bylo nařízeno protestovat. Vědět nepotřebují.

EU si rozvracet nedáme.

J. Havelka 15.4.2019 16:16

Otázka nebyla blbá, to akorát vy jste ji blbě pochopil. Pan Kubeš se neptá proč to nečetli, ale proč proti tomu protestují, když to nečetli. Mně ta otázka připadá dobrá a logická, protože mě by to také zajímalo.

M. Lucky 15.4.2019 17:20

Ano :)

V. Církva 15.4.2019 13:48

Hezké. A jak by si to evropští lídři představovali v reálu? Že budou dálších 70 let sponzorovat Palestince, Evropané a USA dál chodit na konference o Palestincích, Palestinci dál posílat střely na Izrael?

Každému je jasné že Arabové dva státy na území Izraele na začátku odmítli, Vytvořili vedle okolí dva teroristické státy (v Gaze a "na břehu") kde nic kromě terorismu nefunguje. Jakkoliv by se tak trochu jednalo o protektorát, ne ten který zavírá do koncentráků ale takový který umožní lepší a demokratičtější život i Palestincům.

Jinými slovy, jeden stát, politicky jde o neprůchodné řešení, ale pro Izraelce i Palestince to nejlepší.

K. Jež 15.4.2019 13:42

Samozřejmě. USA jsou řízeny Izraelem a Izrael je z USA živen a vyzbrojován. Trump je ovlivňován zetěm Kushnerem ortodoxním židem, dcerou Ivanou konvertovanou židovkou. Kongres AIPAC ap. USA podporují izraelský nelidský teror způsobem dosud nevídaným. EU by si měla zachovat lidskou, demokratickou, slušnou tvář a této trumpí pohromě, která devastuje USA se postavit a vyčkat dokud se nepřežene a US lid se Trumpa nezbaví........

L. Kubeš 15.4.2019 14:06

Typická reakce komouše kombinovaného s náckem, oni se nikdy od sebe v podstatě moc nelišili....

M. Konupčík 15.4.2019 14:53

samozřejmě, že po Vás nemohu chtít odpovědět na otázku, jakou šanci dáváte mírovému procesu ze strany palestinců, když na jedné půlce je všehoschopný neschopa a druhé vládne teroristická organizace non plus ultra.

O jakém nelidském teroru mluvíte?

- že zatýkají lidi, co k nim lezou s nožem a touhou někoho ubodat, hází kamení na lidi či jedoucí auta (mrtvých bylo už relativně dost)

- že armáda hlídá své hranice a nedovolí zdivočelému davu dělat si co chce, jenom kvůli "novinářskému" krytí?

Jo kdyby to byl Izrael, kdo bezdůvodně posílá do civilních oblastí Palestiny stovky raket ročně.

Kdyby to byla židovská komanda, co podnikají nájezdy do Palestiny a tam honí s noži palestince .. tomu bych rozuměl. Takhle vidím jednostranou propagandu bez objektivity (ale na to jsem slíbil, že se ptát nebudu)

J. Moravec 15.4.2019 15:30

Myslíš tento nelidský teror?

https://www.hrw.org/report/2018/10/23/two-authorities-one-way-zero-dissent/arbitrary-arrest-and-torture-under

https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/world/2018/oct/23/palestinian-authority-hamas-torture-peaceful-critics-rights-group-says

https://www.gatestoneinstitute.org/9090/soviet-union-palestinians

https://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4874089,00.html

J. Kanioková 15.4.2019 15:46

Bolí paranoia ?

M. Lucky 15.4.2019 17:24

Jeho ne! :)

Najdete na Lidovky.cz