Čtvrtek 21. října 2021, svátek má Brigita
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

Mírové jádro? Naprosté lži! Íránský generál promluvil

Bývalý generál obávaných íránských Revolučních gard promluvil. V dopise adresovaném opozičnímu aktivistovi označil vládní tvrzení o mírové povaze íránského jaderného programu za naprosté lži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M. Komárek

Re: napište raději, v čem se mýlím

vaše reakce je hodna tupého vemena. Ekonomika USA šla raketově nahoru i bez obou válek. Přečtěte si o tom něco. Zisky korporací se v příjmu federálního rozpočtu USA samozřejmě projevují, dovolím si však odhadnout, že v mnohem měnší míře, než přímé výdaje FR. A já psal o fed. rozpočtu USA. Jeho vývoj se dá vygůglit.

0/0
21.7.2012 18:38

J. Krásenský

Re: Drogy, CIA a válka ve Vietnamu

Asi tak...

0/0
21.7.2012 18:30

I. Schmalzkopf

Re: napište raději, v čem se mýlím

Pane Komárek, vaše úvaha je hodná vemena.

Samozřejmě, že vydělaly, vy chytráku. Obě světové války zvedly Ameriku a potopily tradiční mocnosti. Rusko i Británie za dodávky platily zlatem, to nebyla žádná dobročinnost.

A že vydělávaly konkrétní společnosti? Máte vy vůbec ponětí, co je vydělat, co je národní bohatství atd. atd.? Asi ne, vy znáte jen ulepené pětikačky v kapse, ty se počítají.

0/0
16.7.2012 14:30

I. Schmalzkopf

Poslouchaj Grúbr, Mahmúd právě má s touhle figurou problémy.

Vy jste možná ideově kován z korektního těsta, ale jinak jste neinformovaný pakobolt.

0/0
16.7.2012 14:20

J. Mannheim

Re: Drogy, CIA a válka ve Vietnamu

poupravený Plíhal - "odpusťme to malíři, že v mládí hltal Hájka"

0/0
16.7.2012 12:19

T. Petrovič

Re: Drogy, CIA a válka ve Vietnamu

Americký historik Dr. Alfred McCoy potvrzuje, že tyto nelegální příjmy americké vlády a obchodování s opiem byly záměrně drženy před Kongresem v tajnosti, neboť byly obavy, že by takové operace Kongres neschválil. Americký odborník na drogové závislosti Allen Ginsberg při senátním přelíčení, které bylo vedeno proti vládní CIA, v obžalobě před Senátem uvedl, že CIA celých 8 let z Vietnamu pašovala drogy (zejména heroin) v tělech mrtvých amerických vojáků. Poté byly policií distribuovány překupníkům v USA.

Po válce ve Vietnamu byla americká armáda kritizována za to, že vyvíjí malé snahy o osvobození amerických zajatců ve Vietnamu. Později byla dokonce obžalována z úmyslného maření jejich záchrany. Jak se ukázalo, vláda USA se bála, že vědí až příliš mnoho o drogových operacích armády a CIA, kterých se museli účastnit a měla strach, aby doma nepromluvili. Nakonec mnozí promluvili a celá věc došla do Kongresu.

0/0
15.7.2012 11:29

T. Petrovič

Drogy, CIA a válka ve Vietnamu

Ve skutečnosti neexistuje žádné svetové hospodářství. V zákulisí vládnou poze dve celosvětově vládami uznávaná platidla - ropa a drogy. Dobře dnes víme, že většina válek, jichž se USA zúčastnili, byla jen a pouze pro ochranu jejich ropných zájmů. Ostatne bylo to již mnohokrát přiznáno vládními činiteli USA. Stejné je to z drogami.

Například válka ve Vietnamu, kterou USA oficiálně omlouvaly bojem proti komunismu a útlaku obyvatel, měla podle mnoha svědectví jeden jediný záměr, udržet si drogové postavení v této asijské oblasti.

Vládní CIA totiž vyráběla opium v oblasti "Zlatého trojúhelníku" v jihovýchodní Asii. Zisky z obchodu s touto zakázanou drogou vláda USA používala k financování svých nelegálních malých válek. Obchod s drogami se uskutečňoval prostřednictvím generála Vang Pao, který s USA bojoval proti severnímu Vietnamu. Výměnou za to mohl generál Vang Pao používat americkou leteckou společnost Air America k přepravě opia ze svého území. Opium se ze "Zlatého trojúhelníku" přepravovalo na obrovskou tajnou americkou základnu Long Tien. Odtud putovalo loděmi přes Francii do USA. Tato fakta po válce ve Vietnamu potvrdil i největší výrobce opia v této oblasti Khun Sa, když přiznal, že obchoduje se CIA, která skupuje celou jeho úrodu opia.

0/0
15.7.2012 11:28

H. Grúbr

Tolik k mírové povaze islámu jako takového

Nežád je jen figurka v rukou ajatoláha - který je zhruba na úrovni nejvyššího politruka, takže kecá do všeho a tahá za nitky. Dokud se na zeměkouli neskoncuje s islámem, kterému komunistické světové hnutí, nebo fašismus, či nacismus nesahá po kotníky a počtem obětí mu konkuruje leda katolická církev, bude na světě furt co řešit. Proto by veškeré ideologie měly být zrušeny a zakázány jako příčina zla a jediné, co by mělo vládnout by měla být kombinace institucionalizovaného soucitu a logiky.

0/0
15.7.2012 9:26

j. kříž

Re: pane Kříž

Je to tak nehodlám USA freneticky obdivovat ale ani totálně zavrhovat myslím že země s takovou mocí by neměla zneužívat srabu a zaostalosti jiných ve svůj prospěch pokud chtějí dělat světu policajta nechť tak činí jen pod silným a jasným a regulérním  mandátem  OSN a neleští také svoje abramsy tak okatě :-D i v tom iránu žije spousta normálních lidí který nestojej o to aby jim něco padalo na barák protože se někdo v Langley blbě vyspal

0/0
14.7.2012 20:44

M. Komárek

pane Kříž

ono není nic 100% ideální nebo 100% špatné.  Nicméně nebýt USA i se všemi jejich přešlapy a prů*ery, tak je svět podstatně horší ...

0/0
14.7.2012 19:53

j. kříž

Re: Nebýt existence USA

malujete si ty spojené státy příliš růžově USA je nepochybně úžasná země pro život

je na čele v řadě oborů a odměňuje schopné a pracovité ale moc demokracie už tam nezbývá přiznám se že jsem to měl podobně jako vy ale je to už dávno 

0/0
14.7.2012 19:49

J. Čížek

Re: Já jsem za ty americké "lži" vděčný

No, částuška to nebyla, soudruhu :-)

0/0
14.7.2012 18:06

M. Komárek

Nebýt existence USA

tak tu máme s vysokou pravděpodobností tři světy. Sovětské socialistické imperium (vč Číny), Německé fašistické imperium a totalitní vládce v arabském světě. Fašismus USA nezištně pomohly porazit a jejich role byla klíčová, tím zachránily demokracii v Evropě. Následně ve studené válce zničily ekonomicky sovětský socialistický tábor, který už nenalezl sílu na další expanzi a navíc byl zlomen i ideologicky (trvalý příklad úspěchu svobodných zemí).

Tohle je nutné mít neustále na paměti, lidí USA nenávidějících je dost a přibývají. Je to analogie s holocaustem či ruským socialismem, zapomínáme a různí "podivínové" by rádi zřejmá fakta překroutili ....

0/0
14.7.2012 17:30

M. Komárek

Re: napište raději, v čem se mýlím

ekonomická bilance USA z hlediska vojenských konfliktů je hluboce záporná. II. WW dostala USA do chronického dluhu, Irák pak spustil katastrofální serii deficitů federálního rozpočtu. USA v podstatě nikdy na žádné válce ekonomicky nevydělaly, to jsou jen románové představy dobrodruhů a milovníků konspirací. Samozřejmě že na konfliktech úspěšně participovaly zbrojařské firmy, ale to jsou USA? Vy zcela zapomínáte na jakých principech USA vznikly, jak tam lidé uvažují. Měl byste tam někdy jet, to nejsou zaprdění Češi, bojácně hajlující Hitlerovi, tleskající Stalinovi, nadávající na demokracii a svobodu.

0/0
14.7.2012 17:11

j. kříž

Re: napište raději, v čem se mýlím

nuže pane komárek USA je kontinuálně ve válce v podstatě od konce 2světové do současnosti - střední Amerika, Indočína, Korea, Afrika,střední východ, Evropa, válčí z mnoha důvodů politický vliv,rezoluce OSN, suroviny i třeba pomerančová štáva válčí aby hájila zájem američanů, je skutečně úsměvné když píšete že země která je v podstatě angažovaná v každém válečném konfliktu na planetě je z 99%odpovědná za světový mír, já se domnívám že je  to odpovědnost všech lidí na planetě stále zděšených hrůzou minulé technologické války ale bohužel lidé mají paměť krátkou

jinak k WTC snad jen to že je to stejné jak s pearl harborem administrativa o tom věděla a hodilo se to tak tomu byl ponechán volný průběh standardní scénář jak voliče přimět k válce třeba proti terorismu

0/0
14.7.2012 13:14

M. Komárek

napište raději, v čem se mýlím

Pravda je velmi nudná, že? Člověk na sebe spíše otočí zájem ostatních, pokud prohlašuje třeba že si američané WTC vyhodili do vzduch sami ....

0/0
14.7.2012 12:24

j. kříž

Re: Já jsem za ty americké "lži" vděčný

trošku připomínáte vlastičku parkanovou a její oslavný song hvězd a pruhů

0/0
14.7.2012 12:06

Z. sohorova

Re: myslím že američani vědi i co má kdo v těch

Souhlasim s Vami pane Stuchlik

0/0
14.7.2012 11:05

Z. sohorova

Samorjemne ze souhlasi s panem

Samozrejmne ze souhlasim s panem Stuchlikem

0/0
14.7.2012 11:04

Z. sohorova

Re: myslím že američani vědi i co má kdo v těch

Souhlas!!!!

0/0
14.7.2012 11:02

Z. sohorova

Re: myslím že američani vědi i co má kdo v těch

 Copak si myslite o cloveku co sem napise takovou blbost jako jste napsal vy  Nemohu si pomoc ,ale jen to ze je to blbecek na stejne urovni jako ten prihlouplej Svoboda

0/0
14.7.2012 11:01

M. Komárek

Já jsem za ty americké "lži" vděčný

určitě ne všechny informace byly 100%, když přesvědčovaly americké vlády veřejnost, že je nutné zasáhnout do I. a II. WW, stejně tak při pomoci Korejcům, Jižnímu Vietnamu, kde šlápli do obrovského lejna a i jinde. USA kosí jeden totalitní režim za druhým, totalitní diktátoři jsou na seznamu ohrožených druhů a odvaha mladých arabů se jim postavit by bez vědomí existence potenciální pomoci USA zřejmě byla odložena o mnoho generací. Kdo nic nedělá, nic nepose*e a naopak. Je smutné, kolik poťouchlíků se na webech doslova raduje z každé chyby USA, z jakých  neuvěřitelných konspirací je podezřívají a jak pak zmlknou, když se jako vždy odhalí naprosto logické a přirozené vyústění společenských procesů.

Ameriko - děkuji, že tu není již 70 let světový konflikt, je to z 99% tvoje zásluha.

0/0
14.7.2012 9:23

R. Hledík

Asi

za trvalé, cenné a masivní pomoci SSSR, dnes Ruska !!!

0/0
13.7.2012 23:30

j. kříž

Re: tady probíhá nějaká soutěž

Joyce:-D

0/0
13.7.2012 22:31

J. Svoboda

Re: myslím že američani vědi i co má kdo v těch

Skutečně jsem se včera nemýlil, Váše argumenty jsou jen nadávky.

0/0
13.7.2012 22:16

M. Komárek

tady probíhá nějaká soutěž

v namlácení co nejvíce myšlenek do jedné věty?

0/0
13.7.2012 22:09

j. kříž

USA budou do 20ti let

energeticky zcela soběstačné velké petrochemické korporace již dnes realizují alternativní biotechnologie a nikdo neví jaký esa mají v rukávu myslím že ve vývoji materialů a genetického inženýrství jsou daleko před zbytkem světa, i ve všech možných oborech a tam kde né tak expertům jsou dveře otevřené viz. náš brilantní chirurg Dr. Pomahač  nebo biochemik Prof. Holý je skutečně výhoda být Američanem a bude to ještě větší terno v budoucnosti proto také stavěj na mexické hranici ten plot a možná budou stavět brzo stejnej na severu  každá mince má dvě strany zahraničí budou možná řídit přes bezpilotní letouny startující z bezpilotních letadlových lodí střežených flotilou bezpilotních nukleárních ponorek a proto mám ameriku rád že co si umanou tak jsou v tom nejlepší

0/0
13.7.2012 22:05

M. Komárek

ano, je to stále dokola

hlavní příčinu vidím v tom, že tohle je šance pro primitiva se zviditelnit. Psát o tom, že zlo pochází z diktatur je nudné, tuctové, fádní. A tak se tihle klauni typu Fialy či Petroviče snaží být zajímaví právě tím, že dokazují opak. Je zcela zbytečné argumentovat, že USA na těchto válkách prodělaly biliony USD, že žádná ložiska ropy v Iráku ani jinde neovládají, že si naopak vytvořily obrovské dluhy a interní problémy.

0/0
13.7.2012 20:51

M. Stuchlik

Re: USA jsou přelétavým přítelem

Zato levičáci jsou věrní přátelé všech diktatur. A čím brutálnější režim tím je mezi levičáky oblíbenější.

0/0
13.7.2012 20:24

M. Stuchlik

Re: Ropa a plyn - strategické suroviny

Očekáváte, že levičáci přestanou být materialisté?

0/0
13.7.2012 20:22

Váš syn bude žít jen pár týdnů. Zpověď matky zesnulého hokejisty Buchtely

Premium Přežít své dítě. Pro každého rodiče ta nejhorší představa. Teprve dvacetiletý hokejista Ondřej Buchtela zemřel loni v...

Test sluchátek: Z šesti novinek nás nejvíce nadchly ty nejlevnější

Premium Test zcela bezdrátových sluchátek přinesl docela neobvyklé překvapení: úplně nejlevnější model v celkovém hodnocení...

Jak se rodí sebevražda. Psychiatr Höschl nejen o schizofrenii a depresi

Premium Jak velká musí být síla, která člověka dožene k tomu, že si sám dobrovolně vezme život? Jaké jsou poslední myšlenky...