Pátek 7. května 2021svátek má Stanislav 11 °C dešťové přeháňky Předplatné LN

Diskuse k článku

Merkelová: Stateční lidé v ČSSR se nechtěli smířit s osudem, přispěli ke sjednocené Evropě

Okupaci Československa vojsky zemí Varšavské smlouvy v roce 1968 považuje německá kancléřka Angela Merkelová za smutné vyvrcholení politiky útisku ze strany Sovětského svazu. Stateční lidé v Československu podle ní v dalších letech přispěli ke sjednocené Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kováč 20.8.2018 16:02

A tiež by mohla oceniť účasť armády NDR na potlačení Pražskej jari. Ona tam v tom čase žila....a pôsobila ako aktívna zväzácka funkcionárka....

P. Kováč 20.8.2018 16:03

Dnešná "europolitika" je plná pokryteckých svíň....

L. Šarina 20.8.2018 16:31

Ale ale soudruhu.Němci na rozdíl od nás udělali denacifikaci,kdežto my máme komunisty v parlamentu,kteří tiše schvalují 98 rok a na rozdí od Zemana který nemá koula na to aby vystoupil s projevem ,( někde v koutě si kouše nechty,) Merkelová alespoň vyjádřila.

P. Kováč 20.8.2018 15:58

Angela...prezraď nám radšej, čo na teba Američania majú. Ešte v roku 2010 si prehlasovala, že "multikulturalizmus je mŕtvy". Potom sa prevalil fakt, že ťa NSA roky odpočúvala....a stal sa z teba vlajkonosič šialenej slniečkárskej ideológie. Čím ťa vydierajú ? Čo máš za ušami ?

J. Cibulka 20.8.2018 15:52

Endžílo, tví soukmenovci tady tehdá byli taky...

P. Kováč 20.8.2018 16:00

Presne tak. Ale na to médiá sakosi "zabúdajú".

P. Kováč 20.8.2018 15:14

No, keď to povedala zakladateľka nemeckého KALIFÁTU....

J. Škodák 20.8.2018 15:39

A jinak Vám stálé zdraví slouží? To fyzické možná, ale s tím psychickým to bude horší, protože takový nesmysl může napsat jenom, velmi jemně řečeno, člověk slabého ducha!

P. Kováč 20.8.2018 15:50

Škodák....len minulého roka prišlo do Nemecka 1, 5 milióna moslimov. Po "zlučovaní rodín" sa ich počet navýši sedemnásobne....tak priznávajú nemecké orgány. A keď vezmeme do úvahy demografiu....za 15 rokov sú v Nemecku vo väčšine ! Čomu tu nerozumiete ?

J. Škodák 20.8.2018 16:20

Tady není čemu rozumět, protože tvrdíte absolutní nesmysl, že Merklová je zakladatelka německého kalifátu!

P. Kováč 20.8.2018 16:22

Slovíčkárte si naďalej. Realitu nezmeníte....akokoľvek si ju budete lakovať na ružovo.

J. Kanioková 20.8.2018 16:22

Má na tom obr podíl !

P. Kováč 20.8.2018 16:20

Jeden y plodov jej pôsobenia....koľko životov si už vyžiadala slniečkárska vítačská politika ? https://www.lidovky.cz/ve-spanelsku-najel-muz-s-autem-do-lidi-a-utekl-na-miste-zustali-tri-zraneni-158-/zpravy-svet.aspx?c=A180820_120928_ln_zahranici_mha

A. Novák 20.8.2018 15:07

v roce 68 u nás nešlo o touhu překonat komunistický režim.

Šlo o boj dvou křídel v komunistické straně.

J. Kanioková 20.8.2018 16:24

Blbost, proboha Vito, vzpamatujte se.. Většina lidí už ten komunismus nesnášela až až !

V. Kotas 20.8.2018 15:01

Za to ona dělá vše proto, aby se EU rozpadla.

P. Kováč 20.8.2018 15:03

Rozpad EU je už - v blízkej budúcnosti - nezvratný. A to najmä vďaka nej.

P. Kováč 20.8.2018 15:00

Statoční ľudia v Európe sa nechcú zmieriť s jej vítačskou politikou....a snahou o likvidáciu európskych národov. A preto požadujú jej odchod.

A. Kerbel 20.8.2018 15:02

Hlavne by nas potesil tvuj odchod.

P. Kováč 20.8.2018 15:04

Tú radosť ti neurobím. Ostanem.

J. Moravec 20.8.2018 14:35

Merkel rekla to co by mel rict zeman. Aspon takhle to nekdo rekl za nej. Poslechnu si i Kisku.

A. Holík 20.8.2018 14:47

Zeman at radeji mlci a nikde se neukazuje, je mi z nej na bliti ..

P. Kováč 20.8.2018 15:05

Dávajte pozor, aby to na vás neprišlo doma. Ženu porazí.

P. Kováč 20.8.2018 15:01

Príjemné počúvanie. Na Slovensku ho drvivá väčšina ľudí neznáša....ale vy si ho počúvajte. Pajáca.

M. Graf 20.8.2018 15:03

Nepleťte si většinu vašich známých s většinou všech Slovaku

P. Kováč 20.8.2018 15:06

Iste, iste....poučte ma. Che che.

P. Kováč 20.8.2018 15:07

Čo myslíte...prečo sa rozhodol nekandidovať v ďaľších voľbách ? Vie, aké sú jeho "šance".

A. Novák 20.8.2018 15:08

mohl by kandidovat u nás...:o)

P. Kováč 20.8.2018 15:16

Toho by sme vám nepriali. V jeho osobe by na pražský Hrad zasadol Soros.

A. Kerbel 20.8.2018 15:13

Tenhle ubozak nikoho znameho nema. Je to jen uboha troska, ktera objevila, ze kdyz napise neco sem, tak to ostatni budou muset vnimat, coz se mu v realnem zivote nikdy nepovedlo.


Pochvaly bych výrazně omezil, víc berou než dávají, vysvětluje psycholog

Zdeněk Krpoun psycholog | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Stále více čelíme nezdravému tlaku, abychom byli úspěšnější a výkonnější. Jak budovat zdravé sebevědomí? Jak správně...

Opakovaný výstup na osmitisícovku může urychlit demenci, říká neurochirurg Beneš

Vladimír Beneš | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Špičkový neurochirurg Vladimír Beneš, už třetí v řadě slavné neurochirurgické dynastie, o šťourátku v mozku, hezkých...

Pohodlnější to nikdy nebylo. Velký přehled služeb televize přes internet

Přehled služeb televize přes internet. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Otestovali jsme devět služeb televize přes internet. Vybrali jsme ty, které můžete používat s libovolným poskytovatelem...