Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Novotný 3.9.2019 19:29

Ten "kopec cracku" už tam je několik let a no-go zóny také. Nevím, proč je to dnes na první straně dnešních jako velká novina...

J. Sinnreich 3.9.2019 15:47

Nejlepsi metodou jak zamezit uzivani cracku je vytvorit ubytovnu, kde je povoleno crack kourit. Tot skutecne myslenka hodna genia.

M. Pomichalek 3.9.2019 13:21

Rad bych videl co by mistni joudove psali kdyby clanek byl o Rusku, zemi s 3. nejvetsi konzumaci drog na svete. Mimochodem Francie je az 27.

J. Blatný 3.9.2019 13:39

Proč do diskuze pletete Rusko? I když, na druhou stranu, jde o zemi dodnes zničenou dlouhodobým a nepovedeným marxistickým experimentem. Takže určitá souvislost s dnešní Francií zde je. Jeho neméně perverzní pokračovatelé nyní v západní Evropě uvádějí v praxi jeho k nepoznání zmutovanou variantu (od které by se nepochybně distancoval i sám K. Marx); jak se ostatně na levicové a levicově-liberální pomatence sluší. Ne náhodou má dnes klíčové pozice ve Francii obsazeny revoluční generace studentů z roku 1968. Pro neznalé, tento rok smutně proslul nejen v bývalém Československu, jenomže jinak.

M. Pomichalek 3.9.2019 15:23

Napsal jsem jasne ze bych rad videl co by mistni joudove psali kdyby clanek byl o Rusku. Proto sem "pletu Rusko." Potrebuji nejaky jiny duvod?

J. Sedlář 3.9.2019 16:59

Ne-e, důvod pro Rusko se vždy najde, že áno.

M. Pomichalek 3.9.2019 17:31

Duvod je ten, ze mistni joudove tu melou o pseudohumanismu, neomarxismu, a dalsich prohrescich Zapadu ktere sebrali buhvikde na aeronetu, a pritom Rusko, ktere z techto "neresti" nemuzete obvinovat je na tom co se drog tyce o hodne hure.

J. Blatný 3.9.2019 18:33

Vaše brilantní logika nemá opravdu konkurenci. Pokud někdo vytkne cokoli určité části západoevropských, ale i našich s nimi ideově spřízněných politiků, kteří otravují Západ svým nesmyslným pojetím lidských práv a politickou korektností, je okamžitě ocejchován jako rusofil sledující Aeronet. Přitom mnoho z nich včetně mne tyto stránky vůbec nenavštěvuje, a popravdě řečeno, mne osobně ani nezajímají. Stejně jako vše, páchnoucí něčí propagandou. Do stejné kategorie lze ale bohužel zařadit i veřejnoprávní média u nás nebo i jinde v EU. Proto než začnete někoho označovat za joudy, pohleďte nejprve do zrcadla na jednoho z těch větších mezi nimi. Na to, aby člověk postřehl závažné nedostatky přístupu ke kriminalitě, narkomanii, ilegální imigraci a dalším sociálně patologickým jevům v mnohých západoevropských i středoevropských zemích, vůbec nemusí být fanoušek Putina, potažmo ruské oligarchie. Začínám se ale obávat, že pochopení výše uvedeného značně přesahuje vaše kognitivní schopnosti.

M. Pomichalek 3.9.2019 18:42

Jste si jist, ze jste pochopil co jsem napsal?

J. Blatný 3.9.2019 18:47

Naprosto. Ale u vás si tím nejsem jist ani trochu.

M. Pomichalek 3.9.2019 18:59

No ja jen ze vase reakce vypadala jako by byla na nejaky jiny prispevek. No ale to se mi, kognitivne inferiornimu, mozna jen zda.

J. Blatný 3.9.2019 19:16

Moje reakce na vaše tvrzení, že informace o vzestupu pseudohumanismu a neomarxismu na Západě mají diskutující (zřejmě jste měl na mysli mne, o pseudohumanismu zde nikdo jiný nepsal) z Aeronetu se vám zdá jakoby byla na jiný příspěvek? No to snad ne. A pokud jde o situaci v Rusku, komunistický režim v bývalém SSSR, který položil základy té mizérie, ve které se většina občanů dnešních postsovětských republik nalézá, byl přímo ukázkovým příkladem pseudohumanistické marxistické ideologie. I on pořád strašil (neo)nacisty a rasisty, dával na odiv svou "humanitu" (své vraždění přitom úzkostlivě tajil), popíral genetiku, chtěl každého výchovou přetvářet k obrazu svému a mlátil prázdnou slámu o lepších zítřcích. Dokud se svou blbostí nerozložil. Levičáci na Západě mají ještě co dohánět.

M. Pomichalek 3.9.2019 19:28

No tak ta zminka o aeronetu rozhodne nebyla centralni v mem prispevku. I kdyz s vami souhlasim co se tyce charakterizovani byvaleho rezimu v SSSR, vase snaha o analogii mezi timto rezimem a rezimem v zapadoevropskych zemich je, nezlobte se, nesmyslna. Pripada mi ze nemate zadnou zkusenost z techto zemi, a ze jen opakujete to co jste nekde cetl. Jen tak namatkou, kdo v zapadni Evrope popira genetiku? A kdo v Zapadni Evrope slibuje lepsi zitrky? Uvedte nejake dukazy ze zapadni rezimy chteji nekoho pretvaret k obrazu svemu.

J. Sedlář 3.9.2019 18:33

Jo aha, v USA bijou černochy, chápu.

J. Jurax 3.9.2019 19:05

Ano.

Ovšem tento článek NENÍ o Rusku. Ale někteří místní joudové pletou Rusko kamkoliv.

A mimochodem tu konzumaci máte na obyvatele nebo v absolutní spotřebě?

M. Pomichalek 3.9.2019 19:08

Na obyvatele. Absolutni spotreba by asi moc nevypovidala, ze? A proc jsem sem to Rusko "pripletl" jsem uz vysvetlil jinemu joudovi.

V. Kain 3.9.2019 13:06

Nevídanou brutalitou zasáhli proti pokojným demonstracím žlutých vest.Pokud tam někdo dělal bordel,tak to byli najatí provokatéři aby brutální zásah byl omluven.Proti těmto smradlavým prasatům zasáhnou neumějí? Ne, nechtějí.Ti neohrožují toho narcise s jeho stoletou bábou.

M. Pomichalek 3.9.2019 17:43

Pokojne demonstrace zlutych vest kdy se vypalovaly restaurace a rozbijela auta. Je to otrava, kdyz se prani nekryje s realitou, ze?

J. Kotala 3.9.2019 12:36

Lidská či jiná práva posílají frantíky do kytek. Těm už není pomoci. Jsou totálně znečistěni různými kulturami, že se na ničem neshodnou. . Děsím se kdy se nějaký magor dostane do AE a odpálí reaktor.

V. Novák 3.9.2019 11:24

Tady už pomůže jen filipínské řešení...

J. Black 3.9.2019 11:22

Dávka cracku přibližně 15 euro.

Počet dávek denně: nejméně 2, většinou však více.

Denní náklady: 30-60 euro. Odhadovaný průměr: 50 Euro/denně.

Měsíční náklady: 1500 Euro.

Francie je evidentně velmi bohatá země, když si tam běžný feťák může dovolit vysypat 1500E jen na svou drogu a k tomu se vzorně stará o své dvě děti...

J. Blatný 3.9.2019 11:08

Pseudohumanismus a pseudoliberální přístup nesou své zkažené ovoce. Vše je však otázkou času. Až se tyto problémy pořádně rozlezou a začnou trápit podstatnou část evropské populace, skončí to zase nějakou totalitou. Primární příčinou jejich vyústění do takové situace bude ale selhání zdegenerovaných a neschopných (nebo naopak všehoschopných) "elit". Ostatně jako vždy v historii.

J. Jurax 3.9.2019 11:09

Souhlas.

V. Církva 3.9.2019 11:31

Ano, viděl bych problém v "socialistickém liberalismu" práv bez povinností. Jeho současná podoba zdaleka nerespektuje zásadu, že svoboda končí tam kde je omezována svoboda ostatních.

A hlavně lidé nevěří v Boha (není podstatné náboženství, tím je i neomarxismus ale Bůh, nebo chcete li třeba vzájemnost a harmonie s přírodou a vesmírem)

J. Jurax 3.9.2019 11:36

Bohové nejdou řešení ...

V. Kun 3.9.2019 15:12

Blbečku Juraxi, proč teda nenapíšeš ČÍM SE TO DÁ VYŘEŠIT??? Ničím než nekonáním zla - dodržováním BOŽÍHO DESATERA!!

J. Jurax 3.9.2019 18:31

Blbečku Kune, zklidněte hormon a uvažujte mozkem, jste-li toho schopen. Bohové nejsou řešení.

Nekonat zlo nezávisí na víře či nevíře v jakéhokoliv boha. Neboť víra v bohy i křesťanské kromě dobrého vyprodukovala, ospravedlnila a přikryla spoustu zlého.

Příkazy křesťanského božího desatera snad kromě prvního jsou pragmatické rady ku přežití a soužití lidí v komunitě, jež existovaly a byly formulovány i před křesťanstvím. Vlastně i to první mělo svůj význam - lidi věřící v nekompatibilní božstva začasté mají tendenci ty druhé přesvědčovat ku jedině správné víře, což vede k vádám a krveprolitím. Bylo tedy výhodné mít komunity nábožensky co možno homogenní, většinově věřící v jednu a tu samou sadu božstev. I když věřící jsou schopni se účinně vyvražďovat i kvůli drobným rozdílům ve víře v jednu sadu bohů či přímo jednoho boha (katolíci versus kataři, podobojí, protestanti nebo šíité versus sunnité).

A vyřešit se to jistě dá i nekonáním zla - problém je trošku v tom, jak dosíci, aby i ti druz

J. Jurax 3.9.2019 18:46

Dokončení:

A vyřešit se to jistě dá i nekonáním zla - problém je trošku v tom, jak dosíci, aby i ti druzí nečinilo zlo, resp. to, co my máme za zlo. A jak konat, když ti druzí nechtějí přestat ono zlo činit. A v širším záběru je problém taky v definici onoho zla, ale to bychom se dostali už moc daleko.

A ještě přípodotek - bez vyzvání tykají toliko soudruzi a vítání, jímž s v dětství nedostalo řádného vychování. Do které z těchto dvou kategorií se račte počítat Vy?

J. Jurax 3.9.2019 18:50

Oprava - soudruzi a burani

J. Blatný 3.9.2019 11:57

Samotná víra v Boha či v cokoli, co člověka přesahuje, bohužel nestačí. Koneckonců, z historie víme, jak snadno ji lze zneužít a obrátit její zásady a principy doslova naruby. K tomu, aby mohla společnost efektivně a přitom spravedlivě fungovat, musí být těch podmínek splněno mnohem více. Hlavně je ale potřeba dodržovat a důsledně vymáhat dodržovaní pravidel, na kterých se dohodne většina zúčastněných, za předpokladu, že se jedná o lidi inteligentní a informované, s neporušeným etickým schématem. Právě ale posledně uvedené je, jak vidno, i v západních demokraciích dosti řídkým jevem. A to jak co do vymáhání stávajících pravidel, tak co do výskytu patřičně erudovaného segmentu obyvatelstva.