Pondělí 27. ledna 2020svátek má Ingrid -1 °C zataženo Předplatné LN

Diskuse k článku

Parlament je paralyzovaný, nejvyšší soud se mýlil, řekl před poslanci Boris Johnson

Britský parlament je paralyzovaný, poslanci opozičních stran nechtějí nechat rozhodnout voliče ve volbách a také nechtějí uskutečnění britského odchodu z Evropské unie. V dolní komoře parlamentu to ve středu řekl britský premiér Boris Johnson, podle něhož Británie potřebuje předčasné volby. Vyzval opozici, aby navrhla vyslovení nedůvěry vládě, přičemž slíbil, že přijme i návrhy menších opozičních stran.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Polid 26.9.2019 6:57

Bylo by na čase skončit s těmi opičárnami , nechat se deparalizovat a hlavně něco dělat. O no jsou ty sněmovny asi všude stejné ;-) brát prachy a dělat na lidi divadýlko

P. Balcar 26.9.2019 7:03

Tak ať Bo Jo začne něco dělat, zatím jen slibuje a žvaní.

J. Nový 26.9.2019 8:33

Těžko se něco dělá a dokončí, když vám opozice hází klacky pod nohy.

J. Nový 26.9.2019 6:29

",“ komentovala dění hlavní politická zpravodajka BBC Laura Kuenssbergová. „Ani špetka lítosti od premiéra, který podle včerejšího verdiktu porušil zákon,“ dodala.

.

A kdyby soud rozhodl opačně, tak by jistě politická zpravodajka BBC napsala, že neviděla ani špetku lítosti od opozičních poslanců, kteří si chybně vysvětlovali zákon, že? ;-D;-D;-D

P. Balcar 26.9.2019 7:06

Neřešte komentáře, zaměřte se na podstatu problému.

J. Nový 26.9.2019 8:33

Podstatné vidím v tom, aby už byl konečně Brexit dokončen.

Co vy?

Z. Sekera 26.9.2019 7:40

Jestlu by rozhodnul opacne pak by Johnson nikam nechodil.

J. Nový 26.9.2019 8:32

A nic by se nekomentovalo? Ale no tak.....;-D

M. Krátký 26.9.2019 3:33

Velká Británie vydržela bojovat s Hitlerem sama - všemi opuštěná až se k ní přidaly Spojené státy nejdříve ekonomicky později i vojensky - tenhle brexíček taky přežije R^R^R^

P. Balcar 26.9.2019 7:06

Nejde o to jestli (ne)přežije, ale jak se zmatky okolo dotknou obyčejných Britů a jaký to bude mít vliv na jejich životní úroveň.

A. Novák 26.9.2019 9:45

žádné zmatky nebudou. britové si odhlasovali brexit, tak 31.10. v klidu odejdou z EU a život půjde dál.

T. Kohout 26.9.2019 1:56

To Boris ještě pořád nesedí v Toweru? Nějaké divné, toto.

Z. Sekera 26.9.2019 7:41

Toho necha Putin odstranit az dokonci tuhle zkazu. Jako vsechny sve spiony.

V. Sellner 25.9.2019 23:40

Johnson mi připadá jako chaot, viz jeho jednání jako novináře, lži před referendem, rodinné vztahy, pořádek v autě, mimika, pohyb. To všechno vykresluje člověka který má problémy s autoregulací.

K. Nový 25.9.2019 23:43

Hloupost.

Pořádek v autě? Po dlouhé cestě? Si děláte legraci.

Boris jedná jako normální člověk.

H. Procházka 26.9.2019 0:44

To máte dost náročná měřítka. Já bych myslel, že normální člověk nepřivede svou zemi do bezprecedentní ústavní krize, neudělá z ní vyvržence, se kterým se nikdo v Evropě nechce bavit a nemusí si na něj došlápnout Nejvyšší soud protože jedná protizákonně.

T. Kohout 26.9.2019 1:57

To jsem se od srdce zasmál. Pravda, každý má jiná kriteria pro "normálního člověka".

P. Skřivan 25.9.2019 22:33

Jen jestli to nebude tím, že ten Brexit není tak výhodný, jak někteří tvrdili a teď je tak nějak problém dohodnout podmínky tak, aby to nevypadalo jako debakl.

Ovšem jen proto "vypnout" parlament, asi nebude ten dostatečný důvod.

K. Nový 25.9.2019 22:40

O Brexitu již lid rozhodl. Teď je na vládě, aby ho provedla.

Rozpuštění (prorogation) parlamentu UK je normální procedura. V minulosti byla již použita. Dokonce i v obdobné délce. Akorát nyní se Nejyšší soud rozhodl, že by neměla trvat déle než několik dnů. Toto bez jakéhokoliv precedentu nebo zákona. Prostě si to vycucali z prstu.

P. Skřivan 25.9.2019 22:44

Lid rozhodl, no právě. ... a pokud se ukáže, že to bylo na základě výmyslů, tak to asi s propagátory Brexitu nebude úplně veselé ... .

Normální procedura se asi dnes liší účelem. Precedenty obvykle někdy vznikají. Teď se to asi stalo. :-) Čas ukáže, zda to bylo vycucáno z prstu.

K. Nový 25.9.2019 22:54

Lid se rozhoduje na základě úvahy jednoho každého hlasujícího.

Ano, precedenty vznikají. Obvykle tak, že na danou situaci žádný předchozí precedent nenajdete. Pokud předchozí precedent najdete, použijete ho. O tom je tzn. common law. Tady ale precedenty byly a nejvyšší soud je ignoroval. A to je špatně. V tom má Boris pravdu.

P. Balcar 25.9.2019 22:58

Jednotliví hlasující se rozhodují na základě dostupných informací. V tomto případě vylhaných informací, takže lze konstatovat, že voliči byli brutálně obelháni.

K. Nový 25.9.2019 23:08

Nesmysl.

Nevíte, na základě čeho se jeden každý rozhodoval. Někdo mohl chtít, aby mu cizinci z EU nebrali práci, a po Brexitu se mu toto přání splní. Jiný mohl chtít, aby mu EU nekecala do života a toto přání se mu splní také.

Navíc, spousta informací před volbami není zcela pravdivá a některé jsou i zcela nepravdivé - vzpomeňme třeba Sobotku a jeho "Sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce".

P. Balcar 25.9.2019 23:11

No a spousta lidí o práci přijde.

K. Nový 25.9.2019 23:12

A spousta najde novou.

P. Balcar 25.9.2019 23:16

Třeba v EU, kam se už přesunují nadnárodní filiálky a centrály firem.

K. Nový 25.9.2019 23:19

Zrovna o "nadnárodní filiálky a centrály firem" není moc co stát. Akorát chtějí dotace (př. BMW na Sokolovsku). Daně platí velmi malé (př. Apple v celé Evropě).

P. Balcar 25.9.2019 23:23

Pletete si výrobní závody a "nadnárodní filiálky a centrály firem".

Apple má filiálku pro Evropu v Irsku a ta tam zůstává.

K. Nový 25.9.2019 23:31

"nadnárodní filiálky a centrály firem" jste jako první zmínil Vy. "výrobní závody" teď také jako první zmiňujete Vy.

Zkuste si v tom udělat pořádek.

P. Balcar 26.9.2019 6:52

Ano zmínil jsem je první. Vy nevíte, co to znamená?


Premium

Velký test palubních kamer: některé umí i ochránit před nehodou

Velký test on-board kamer | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Porovnali jsme šestnáct oblíbených autokamer podle kvality záznamu, parametrů a funkcí, které nabízí. Cenové rozpětí...

Premium

Léčil jsem lidi homeopatií. Pak jsem zjistil, že funguje jinak, než mi říkali

Profesor Edzard Ernst, odborník na testování účinnosti alternativní medicíny,... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Homeopatie je přes dvě stě let stará medicína. Znamená to, že patří do starého železa, nebo má stále co nabídnout?...

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vratislav Kulhánek v lednu 2020 | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...