Pondělí 9. prosince 2019svátek má Vratislav 5 °C oblačno Předplatné LN

Diskuse k článku: Psal o ruských žoldácích v Sýrii. Novinář zemřel po vypadnutí z balkonu

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 1
  • Poslední: 23.4.2018 10:13
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
R. Klinga 22.4.2018 7:19

Hm, 5 stránok diskusie o Rusku a ani jedna linka na ruské zdroje, celkovo liniek veľmi málo. Teraz sa občas vyskytnem na prednáškach nejakého primára či prednostu a tí nemajú problém dať fotky zo svojich operácií či nejaké fakty z desiatok rokov svojej praxe. Nie je dôvod neveriť im že presne vedia o čom rozprávajú. Pri politických debatách to neplatí, tu stačí ak sa "expert " nadýchne , zahľadí do neba a povie "viem ako to je". OK, niekto tu spomenul Tuvincov, čo bola prvý štát ktorý po 21.6.1941 poskytol pomoc ZSSR.

Premium

Cítím hořkost. Bývalý šéf mordparty poprvé promluvil o svém odchodu

Nejznámější český kriminalista Josef Mareš sloužil u policie téměř třicet let,... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Nejznámější český kriminalista Josef Mareš sloužil u policie téměř třicet let, stál za objasněním řady vražd a...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Průvodce Lukáš Lev | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...

Premium

Hořký čaj? Nesmysl! Pediatr v knize vyvrací mýty o domácím léčení dětí

Dětský lékař z Hradce Králové Ladislav Hanousek. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Hradecký dětský lékař Ladislav Hanousek vydal knihu Maminko, není mi dobře, která má rodičům pomoci s léčbou i výchovou...