Diskuse k článku: Rusko a USA se v Římě neshodly, jak řešit situaci ve Venezuele

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 31
  • Poslední: 26.3. 2019 8:16
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Podešva 20.3.2019 17:04

Maduro musí nejprve Venezuelu definitivne zruinovat až na dno. Pak možná i rusáci pochopí, že vsadili na špatného koně. Doplatí na to venezuelané.

L. Šarina 26.3.2019 7:52

Rusům jde o něco jiného! Potřebují mít vojenskou základnu v přátelské zemi jako v Syrii a Venezuela je blíže k USA, navíc nacpali do Maduri hodně peněz, za další zdání že jsou světovou mocnosti pro domácí publikum.

A. Devátý 20.3.2019 12:15

Proč ten samozvanec nevyhlásí volby? To čeká na bratrskou pomoc armád NATO?

L. Šarina 26.3.2019 7:54

Ne, na bratrskou pomoc Rusů,jak vidno už tam jsou :-))

P. Novak 20.3.2019 11:58

To se dalo cekat, ze komousskej populistickej Putin bude branit komousskyho populistickyho diktatora ve Venezuele.

V. Novák 20.3.2019 10:02

A co tak NEŘEŠIT a nechat to na Venezuelanech?

Ale když se zmocněnec jmenuje jako tank, je asi předem dáno, jaké řešení má ny mysli...

J. Sýkora 20.3.2019 8:28

USA chce na poslat humanitární pomoc a Rusko chce proti ní na pomoc poslat strategické jaderné bombardéry.

J. Škodák 20.3.2019 9:59

Nic nového pod sluncem. SSSR poslal na Kubu rakety a málem z toho byla III.světová válka. Doufám, že něco podobného Amerika nedovolí!

V. Novák 20.3.2019 10:06

SSSR poslal na Kubu rakety jako odpověď na to, že USA poslaly rakety do Itálie a Turecka, což Amerika nedovolila a málem z toho byla III.světová válka...

J. Škodák 20.3.2019 11:57

To je úplně o něčem jiném, protože Itálie a Turecko se stali členy NATO a USA po 2.SV byly vojensky přítomné v Evropě. SSSR neměl v Americe co pohledávat!

V. Novák 20.3.2019 13:03

To je o něčem jiném jen pro fanatické amerofily:

USA rozmístily svoje rakety středního doletu tak, aby ohrožovaly území SSSR a jeho spojenců.

SSSR na oplátku rozmístil svoje rakety středního doletu tak, aby ohrožovaly území USA a srovnal tak rovnováhu sil.

V obou případech se souhlasem vlád příslušných zemí, kde byly rakety rozmístěné. Lidí se nikdo neptal. V obou případech.

Já nevidím rozdíl - snad ten, že USA s tím začaly. A také svoje rakety stáhly později. Ale to není tak podstatné.

J. Škodák 20.3.2019 14:04

Jako voják Československé socialistické republiky jsem sloužil u raket středního doletu a měl jsem informace PT a ZD. Plácáte Nováku nesmysly!

V. Novák 20.3.2019 15:36

A ty nesmysly se týkají čeho, Škodáku?

Mimochodem - jako voják Československé socialistické republiky jste sloužil u raket středního doletu sovětských nebo amerických? Protože československé socialistické rakety středního doletu neexistovaly...

J. Škodák 20.3.2019 17:59

Ono se to nesmělo říkat, ale byly v Boru u Tachova.

L. Šarina 26.3.2019 8:08

Já viděl rozdíl v tom že USA jako velmoc pomohla v 2.sv, i rusům potažmo CCCP a osvobodila půl Evropy,CCCP taky s tím rozílem že zabrala půl Evropy a Prusko aby se to nepletlo vyhladila uplně z mapy na 50 let a počet amíku na západě nikdy podotýkam nikdy nedosáhl početem vojska Rusů! V 1954 trošku pocuchlo Maďarsko, 62 NDR a 68 Československo a to nemluvím,o Agole,Kubě,Sv.Korei,Vietnamu a pod. Velmoci si vjeli do vlasů po celé změkouli. A co je lepší pro svět vítěztví amíků nebo rusů?? asi rovnováha!

M. Vaněk 20.3.2019 8:03

USA patří půlku světa a přesto jsou tak hystericky mocichtivé a ustrašené, že nesnesnou v blízkosti neposlušný stát s jinou zahraniční politikou.

J. Sýkora 20.3.2019 8:29

A jak se to soudruhu husito projevuje že USA vlastní půlku světa? Že neuznávají historické nároky Ruska na půl Evropy, celou Ukrajinu, Afriku a Asii?

:D

M. Vaněk 20.3.2019 8:33

Pozná se to podle toho, že když si Pompeo upšoukne, tak to vyjde zezadu ven ze všech ministrů zahraničí zemí bývalého CommonWealthu, 3/4 EU + samozřejmě včetně našeho malého Petříčka.

J. Sýkora 20.3.2019 8:36

No jasně, kdo neskáče s Putinem a Huawei, je sprostý emerický poskok.

:D

M. Vaněk 20.3.2019 8:39

NE. Je to ten, kdo si nezachová spravedlivou skepsi a nerozezná, že zneužívání moci se děje právě tam, kde jí je nejvíce. Kdo nemá odvahu mít spravedlivý postoj a raději jako ratlík štěká s ostatními na určeného "padoucha".

J. Denemark 20.3.2019 14:09

USA patří půlka světa? Takže i my? A jak se to pozná?

K. Pokorný 20.3.2019 14:54

Podle vašich servilních příspěvků docela snadno. Za minulého režimu jste byl předkloněn druhým směrem, prostě trénink....

L. Šarina 26.3.2019 8:11

Sodruhu Vaňku amíkům nepatří NIC, tak jako vám mozek,který beztak nemáte,tak že u vás mozková mrtvice za žádných okolnosti nehrozí a to je ostatně vidno z vaších komentářů :-)))

J. Novotný 26.3.2019 8:16

Tvoje ustrašené, zakomplexované a rádobychytrácké žvanění vždy pobaví.

P. Čech 20.3.2019 7:21

Co je Rusku a USA do toho, jak se vyvíjí situace ve Venezuele? N I C !!! Je to plně v kompetenci venezuelských občanů a cizí státy do toho nemají co kecat. Jen přilévají olej do ohně na obou stranách. Měly by si hledět svého. A situace ve Venezuele není jejich věcí.

J. Sýkora 20.3.2019 8:38

No krom 3 milionů venezuelských migrantů z hladu, kteří destabilizují celou Latinskou Ameriku a přilehlé oblasti jim do toho fakt nic není, ale je pravda, že Rusku miliony uprchlíků vyhovují, dobře se na nich staví teze o invazích migrantů.

:D

J. Moravec 20.3.2019 0:05

Russaci asi uz zjistili, ze Venezuelu ztrati a tak se pokousi jednanim vsechno zbrzdit. Ale vyvoj je jasny, russko ma smulu. Zase jedna ztracena investice.

P. Beňo 19.3.2019 23:34

Pokud USA a Rusko vidím jednat, vždy jsem spokojenější, než když se vyhrožuje, obviňuje , budují nové základny a chystá válka...

Rossi 19.3.2019 22:21

Když to shrnu za posledních 50 - 55 let, tak se světovému agresorovi č. 1 ustupovalo až až. Proto: Venezuelu nevydat!

I. Kellner 19.3.2019 22:15

Blitzkrieg skončil.

Bude se sáhodlouze jednat.

Najdete na Lidovky.cz