Příčinou častých dopravních nehod je i špatné počasí. Na Novém Zélandu proto apelují na řidiče, aby tomu svou jízdu přizpůsobili. Podél silnic umístili skutečně originální bilboardy. Na nich je fotografie tváře malého dítětě. Pokud začne pršet, řidičům se naskytne opravdu děsivý pohled. V kontaktu s vodou totiž začně obličej malého chlapce jakoby silně krvácet. Krev stéká přes nápis "Déšť mění všechno, přizpůsobte tomu svůj styl jízdy".
Šokující
Kampaň už našla i řadu odpůrců. Podle nich je až příliš brutální. Na to však tvůrci dopravních kampaní sází.
V České republice stále běží dopravní kampaň s názvem Nemyslíš, zaplatíš!, která má jediný cíl: umravnit agresivní české řidiče. Prostřednictvím televizních spotů, billboardů a internetových bannerů ukazuje tragické osudy lidí, kteří prožili dopravní nehodu. Často to není pěkná podívaná. Zakrvácení lidé volají o pomoc, bezradní a šokující spolucestující...
Podobně emotivně působí i britská kampaň Think. V realistických záběrech nehod není žádný vtip, ale spíše strach.