Diskuse k článku
Po hádce s českým manažerem Američan ostře zkritizoval hotel v Thajsku. Za pomluvu skončil ve vězení
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
D90a31n 96P33í26š52ť79a66l50a 6346199685802Měli by tomu nafoukanýmu a sprostýmu amerikánovi dát nejvyšší sazbu! Nosit so do restaurace vlastní chlast tak by mohl v jídelně žrát vlastní jídlo a nadávat na kuchaře že je prase a nic neumí! Vůbec jsou amerikáni profláknutý po celým světě jaký jsou neuvěřitelný paka! |
![]() |
D68a42v88i85d 25M52o11l29n44á20r 3892638208922Zrovna v Sea View se nám líbilo.Ano, ceny v restauraci jsou tam vyšší, ale kdo nechce, může jet do vesnice. Dokonce tam jezdí free shuttle- jedete spolu s prádlem:-). Nebo můžete vodou asi 400m ...Večer při odlivu je to po možné i po souši. Snídaně jsou tam naprosto luxusní(do horní budovy jedete lanovkou) a bazény i pláž super.V roce 2016 byla noc se snídaní pro dva 1800 Kč, známí tam byli pak ještě jednou a bylo to dražší.. |
![]() |
L64u61m70í55r 27W66o67l79f 4700353124Copak se někdo rozhoduje na základě jedné recenze? Pokud má hotel ostatní recenze kladné, tak ho to nijak nepoškodí. Existují lidé, kteří jsou nespokojeni vždy a všude a zhusta to dávají najevo. Takové je ale lépe ignorovat a ne se s něma hádat nebo je posílat do vězení. |
![]() |
R91o60m84a27n 19G66r13a68m35b59l37i36č22k71a 3682820961557Objektivní názor??? něco takového existuje? Thajský zákon proti pomluvě mi přijde jen těžko akceptovatelný, na druhou stranu, v dnešní anonymizované digitální době vám reputaci tímhle způsobem může zničit kdokoliv, velice rychle a bez pádného důvodu. Aniž by za to nesl zodpovědnost. |
![]() |
V20l16a68d16i59s24l15a78v 77O90s12l22e88j 6719628823328Tohle je velmi těžké. Souhlasím že prostá kriminalizace je špatně. Špatně je ale i platforma, kde může jedna strana silně poškodit druhou a ta nemá prostor se bránit. |
![]() |
M91i26c12h35a52l 86T93u84r42e37c34e58k 6833579826701Koukam, ze se nam lockdowni zacinaji mnozit i mezi pisalkama. |
![]() |
J33i59ř29í 42S85t10e70j21s39k88a21l 1669225697647Ale různé platformy dovolují odpovědi. |
![]() |
B72o38h48u76s66l94a30v 67R28a74m31e26š 4852799303926Tak si asi měl tu flašku líp schovat, že jo. |
![]() |
T43o28m51á65š 22N43o50v45o90t54n90ý 4940638758377Před přečtením celého článku jsem si myslel, že mám jasno kdo je tady zase na vině v rámci "pověstného" thajského zákona o pomluvě. Nemohl jsem se mýlit více, dle mě jde o klasickou pomluvu nemající nic společného s původním incidentem. |
![]() |
M71a72r72t61i29n 45V80e26l75e13b90a 6102673648828Já majiteli taky rozumím, ale ta platforma je o subjektivních hodnocenich. Kriminalizovat to je velmi nešťastné řešení. To je prostě nesmysl. |
![]() |
P84a40v19e94l 76B47e69ň14o 1528381871120A jak zákazník odliší recenzi od pomsty amerického santusáka, co se šel ožrat do hotelu svým ginem ? Trochu to snižuje recenzní hodnotu....a právě tím škodí. Já majiteli hotelu rozumím...;-) |
![]() |
A84l21o13i34s 14S52l46á58m53e23č28k11a 2576622122752Boj s hlupákem (zde "nečekaně" s nafoukaným americkým turistou) prohrajete vždy. Jeho zbraně vám do ruky nepřísluší brát. Jediné řešení je se boji vůbec vyhnout. Manažer měl povolat policii hned, s tím otrapou se vůbec nebavit a bylo by vymalováno... |
![]() |
M61i30l43a82n 80B18a69r59t85a67k 7978884113676A proc by mel? To je jako recenze na CSFD. Nekomu se nekde libi, nekomu ne. Rozhodnuti je na zakaznikovi... |
![]() |
P29a32v40e42l 94B14e71ň78o 1868571301150Kdyby Trip Advisor umožnil hotelu na dané platformě vysvětlující reakci, nemusel tenhle všezahrnující ideologický blábol pana Vojtěcha Svěráka vzniknout...;-)) |